برای زنده ماندنم دعا کنید
بستری شدن محرمی اول بار در فضای مجازی منتشر شد و کمی بعد سایت‌ها و روزنامه‌های ورزشی را هم به خود درگیر کرد تا دوستان نزدیک او که همگی از بستری شدنش بی‌اطلاع بودند، بعد از پرس و جوهای مکرر به صحت خبر پی ببرند.
از بیمارستان میمنت نام برده شد. می‌گفتند مجتبی محرمی آنجا بستری شده اما وقتی برخی نزدیکانش به این بیمارستان سر زدند، به آنها اعلام شد که نمی‌توانند حضور محرمی را تایید کنند و فقط به خانواده او جواب خواهند داد. گفته می‌شود این درخواست خود محرمی از مسوولان بیمارستان بوده تا کسی متوجه بستری شدن او نشود.
جالب اینکه محرمی درباره این پنهان‌کاری، می‌گوید که نمی‌خواسته فوتبالی‌ها را به خود درگیر کند: «از همه آنهایی که به فکرم هستند، ممنونم ولی واقعا نمی‌خواهم مزاحم دوستان شوم و برای همین چیزی نگفتم.» با همین یکی دو جمله، صحبت‌هایمان با مجتبی محرمی آغاز می‌شود و او از بیماری‌اش می‌گوید که بستری شدنش را باعث شده است: «به دلیل همان بیماری قبلی که مربوط به مشکل ریوی بوده، چند روزی است که در بیمارستان بستری شده‌ام ولی به خاطر اینکه مزاحم وقت اهالی جامعه فوتبال نشوم، موضوع بستری شدن در بیمارستان را به رسانه‌ها نگفتم. از طرفی شرایط بیمارستان به گونه‌ای است که ملاقات‌های متعدد موجب مزاحمت برای دیگر بیماران می‌شود و پزشکان هم خیلی اجازه ملاقات نمی‌‌دهند. خوشبختانه بر اساس معاینه و درمان پزشکان از وضعیت بهتری برخوردارم و چند روز دیگر مرخص خواهم شد. می‌دانم که این روزها همه درگیرند و نمی‌خواستم برای کسی مزاحمت ایجاد کنم ولی دوستان مثل همیشه به من لطف داشتند. فعلا فقط برایم دعا کنید که از اینجا زنده بیایم بیرون!»