انتقاد سرمربی تیم کشتی جوانان از مدیر فنی کشتی فرنگی
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران پس از کسب عنوان سوم جهان از مربی ارشد تیم ملی بزرگسالان و مدیر امور فنی کشتی فرنگی به شدت انتقاد کرد. فرهاد اسماعیل‌نژاد در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد:
از رسول خادم می‌خواهم که حدود اختیارات و شرح وظایف اشکانی را به او گوشزد کند. اشکانی در هر مساله‌ای دخالت می‌کند. وقتی مربیان روی تشک هستند، روی تشک می‌آید و آموزش فن می‌دهد. در همه جا، از رستوران گرفته تا سالن جلسه می‌گذارد و فکر می‌کند با جلسه گذاشتن می‌تواند مدیریتش را اثبات کند، در حالی که رسول خادم ماهی یک بار برای کادر فنی جلسه می‌گذاشت.
وی افزود: من وقتی در ۱۴ اسفند ۹۱ به عنوان مربی ارشد انتخاب شدم به خادم گفتم که با همه کمبودها می‌سازم، اما توقع دارم انتخاب مربیان بر عهده من باشد و بر اساس عدالت رفتار خواهم کرد نه رفاقت. من اگر می‌دانستم می‌توان چهار مربی به رقابت‌های جهانی برد، روح‌الله ده‌بالایی را از بهبهان که مربی دو کشتی‌گیر تیم بود با خودم به بلغارستان می‌بردم، ولی اشکانی، روح‌الله میکائیلی را به تیم تحمیل کرد.
اسماعیل نژاد، ادامه داد: از مدیر فنی گلایه دارم که در یک ماه آخر در کار ما دخالت کردند. او ابتدا میکائیلی را به اردو آورد تا بیشتر کار یاد بگیرد، اما بعد از آن دیدیم که اسم او را بدون هماهنگی با ما برای رقابت‌های جهانی رد کرده است، در حالی که نظر من فرد دیگری بود. اشکانی، او را به زور در کادر فنی جا داد و مشکلات حاشیه‌ای هم برای تیم به وجود آورد.