دروگبا

مرد سال آفریقا شد

گروه ورزش- دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی چلسی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۰۶ آفریقا انتخاب شد. هفته‌نامه المنتخب در یک نظرسنجی جایزه شیرطلایی را به دروگبا داد. مهاجم چلسی در سال ۲۰۰۵ هم از سوی همین نشریه به این عنوان رسیده بود. بعد از دروگبا، ساموئل اتوئو از کامرون و عمرآبوتریکا از مصر در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. قرارداد ساها تمدید می‌شود

گروه ورزش- سران منچستریونایتد قرارداد لوئیز ساها مهاجم ملی‌پوش فرانسوی خود را تمدید می‌کنند. سرآلکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد در این باره می‌گوید: «اعتقاد زیادی به توانایی ساها دارم، چون گل‌های با ارزشی برای ما به ثمر رسانده است و به همین دلیل دوست‌دارم قرارداد وی را تمدید کنم.»

گاگو مرد ۷میلیون‌دلاری رئال‌مادرید

گروه ورزش- فرناندو گاگو هافبک ۲۰ساله آرژانتین روز جمعه رسما به باشگاه رئال‌مادرید پیوست. باشگاه رئال‌مادرید که در خرید ستاره‌های فوتبال جهان معروف است، روز جمعه با عقد قرارداد ۷میلیون‌دلاری با فرناندو گاگو هافبک باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین به توافق رسید. پیوستن گاگو به رئال‌مادرید برای ریمون کالدرون (رییس باشگاه) آنقدر با ارزش بود که وی در جمع خبرنگاران گفت: «امضای قرارداد با فرناندو گاگو به اندازه برنده شدن در یک بخت‌آزمایی ارزش دارد.»

اوون تا پایان سال نمی‌تواند برای نیوکاسل بازی کند

گروه ورزش- مایکل اوون مهاجم ۲۷ ساله نیوکاسل تا پایان فصل نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

اوون که در چند ماه گذشته ۲ بار روی پایش عمل جراحی انجام داده است، تا پایان فصل نمی‌تواند در ترکیب نیوکاسل به میدان برود. دکتر ریچارد در این زمینه می‌گوید: «۲ بار عمل جراحی مایکل موفقیت‌آمیز بوده، اما او تا سال آینده اجازه بازی کردن ندارد و فقط باید فیزیوتراپی کند.»

چیلاورت رییس‌جمهور می‌شود!

گروه ورزش- خوزه لوئیز چیلاورت دروازه‌بان اسبق تیم ملی پاراگوئه تصمیم گرفته تا کاندیدای پست ریاست‌جمهوریی کشورش شود.

چیلاورت آخرین بازی‌های ملی‌اش را در جام جهانی ۲۰۰۲ انجام داد، تصمیم گرفته تا با توجه به محبوبیتش در این کشور به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری وارد صحنه ریاست شود.

چیلاورت در آخرین اظهارنظرش اعلام کرده که می‌تواند با آرای بالا، رییس‌جمهور کشورش شود.