حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد

امید نوش‌آذر - مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در اولین اظهار نظر رسمی‌اش پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل تاکید کرد که دست همه‌ پیشکسوتان را برای آغاز یک دوره سازندگی می‌فشارد و تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا پرسپولیس در یک مسیر حرفه‌ای قرار گیرد. حبیب کاشانی گفت: در جلسه یک شنبه شب مجمع عمومی باشگاه که به ریاست کیومرث هاشمی تشکیل شد، در مورد مباحث مختلفی بحث و بررسی شد که به دلیل در اولویت بودن موضوع سامان یافتن مشکلات پرسپولیس بحث انتخاب مدیرعامل مطرح شد و در نهایت نیز هیات مدیره با اکثریت آرا من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد.

وی تاکید کرد: بر اساس تصویب هیات مدیره، سرمربی آینده‌ پرسپولیس یک مربی داخلی است. گزینه‌های زیادی در این باره مطرح هستند که تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک و حداکثر تا ده روز آینده سرمربی جدید را معرفی کنیم.

او گفت: وضعیت بازیکنان پرسپولیس نیز مشخص خواهد شد. برخی از بازیکنان هنوز با تیم قرارداد دارند و قرارداد برخی نیز به پایان رسیده است، تلاش می‌کنیم تا با نظر مربیان و تصویب هیات مدیره تکلیف بازیکنان نیز مشخص شود و بتوانیم در اولین فرصت کمبودها را نیز جبران کنیم تا با یک تیم آماده در مسابقات فصل آینده شرکت کنیم.

کاشانی در مورد بدهی‌های باشگاه و نحوه‌ بازپرداخت آنها نیز گفت: طلبکاران پرسپولیس در قبال زحمتی که کشیده‌اند از این باشگاه طلبکاراند و این نیز حق واقعی آنها است. تلاش می‌کنیم که با تامین منابع مالی بخش اعظمی از این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. حق و حقوق کلیه‌ بازیکنان که فصل گذشته نیز در این تیم تلاش کرده‌اند، به طور کامل پرداخت خواهد شد و با یک تعامل همه جانبه و برنامه‌ریزی اصولی به استقبال فصل آینده خواهیم رفت.

وی در مورد عدم حضور سعیدلو و علی آبادی در نشست مجمع عمومی پرسپولیس نیز می‌گوید: علی آبادی و سعیدلو در جلسه‌ هیات دولت حضور داشتند و نتوانستند به جلسه مجمع برسند، اما، کلیه‌ تصمیمات اتخاذ شده با امضای اکثریت اعضا، صورت جلسه شده است و به نظر می‌رسد که باید لازم الاجرا باشد.