سرقت مدال طلا  و وسایل شخصی رقیب احسان حدادی

مدال طلا و کارت مسابقات رقیب احسان حدادی به سرقت رفت تا قهرمان طلایی و بداخلاق، شب را در مترو سپری کند. به گزارش فارس و به نقل از روزنامه بیلد، شب گذشته و پس از برگزاری فینال پرتاب دیسک، مدال طلای روبرت هارتینگ ساعاتی پس از برتری مقابل نماینده ایران، هنگام طی مسیر با دوستانش در متروی لندن دزدیده شد. وی که پس از کسب قهرمانی می‌خواست همراه با دوستانش در کلوپی شبانه جشن بگیرد، مدال طلایش را از دست داد. نکته عجیب در این میان سرقت دیگر وسایل وی همچون کفش، پیراهن ورزشی پاره‌اش و... بود. او حتی آیدی کارت خود را که مشخص می‌کرد یکی از ورزشکاران مستقر در دهکده بازی‌ها است به این خاطر از دست داد و مجبور شد دیشب را در مترو سپری کند. این چهره به خبرنگار نشریه بیلد گفت شانس آورد که گذرنامه‌اش را به همراه داشته است و گرنه معلوم نبود چگونه می‌توانست به کشورش بازگردد.

هارتینگ افزود: برای دریافت کارت المثنی ورود به دهکده بازی‌ها با وجود داشتن پاسپورتم چندین ساعت معطل شدم، در حالی که با مدالم باعث خرسندی گروهی از هواداران شدم، اما تقریبا تمام وسایلم دزدیده شد.

این گزارش حاکی است وی مقارن ساعت ۸:۱۰ صبح چهارشنبه توانست به محل سکونت خود بازگشته، بخوابد و استراحت کند.

او افزود: شب گذشته را در ایستگاه مترو، روی یک صندلی و یک تکه فرش سپری کردم.

این اتفاق در حالی برای قهرمان ژرمن‌ها افتاد که شب گذشته پس از آنکه تنها به خاطر ۹ سانتی متر پرتاب بیشتر نسبت به حدادی، پس از محرز شدن طلایش، همچون قهرمانان باشخصیت، عمل نکرد و ابتدا مقابل تماشاگران ایرانی در ورزشگاه،‌ حرکات دور از شأن یک قهرمان طلایی داشت و حتی لباس ورزشی خود را پاره نیز کرد.