روزهای خوب کریم باقری در سومین دوره جام ستاره‌ها

سومین دوره مسابقات فوتبال جام ستاره‌ها در حالی چهار تیم صعودکننده خود به مرحله نیمه نهایی را شناخت که روزهای پایانی مرحله مقدماتی این بازی‌ها با اتفاقات جالبی همراه بود. به گزارش خبرآنلاین؛ اضافه شدن علیرضا منصوریان و خداداد عزیزی به ترکیب تیم منتخب ۹۸ فرانسه، قهرمان دوره نخست جام ستاره‌ها که در این دوره هم جدی‌ترین مدعی این بازی‌ها محسوب می‌شود و درگیری رخ داده در بازی تیم هنرمندان، که باعث شد قهرمان دوره گذشته از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند. حالا همه نگاه‌ها به نود و هشتی‌ها است. تیمی نوستالژیک با بازیکنانی دوست داشتنی که هنوز فوتبال را به سبک و سیاق قدیمی خود با طراوت و تماشایی بازی می‌کنند. کریم باقری سمبل این تیم است که در مسابقات این دوره بدون اضافه وزن و با آمادگی کامل دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کرده تا جایی که تماشاگران بازی‌ها بعضا از او بخواهند دوباره به میادین فوتبال و تیم پرسپولیس برگردد!

شماره ۶ تیم منتخب ۹۸ فرانسه تا اینجای بازی‌ها با زدن ۵ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و این در حالی است که او از نظر تماشاگران نیز مهم‌ترین مدعی کسب عنوان بهترین بازیکن دوره سوم جام ستاره‌ها است.

مسابقات جام ستاره‌ها که در چمن هموار استادیوم سبز ولنجک برگزار می‌شود در روز دوشنبه، بیست و سوم مرداد دو تیم فینالیست خود را خواهد شناخت تا یک روز بعدتر در ساعت ۲۳ بیست و چهارم مرداد، قهرمان سومین دوره جام ستاره‌ها مشخص شود.