افشای پشت پرده قرارداد‌های باشگاه استیل‌آذین

رویدادهای هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، دست‌مایه برنامه ۹۰ این هفته بود. قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در دومین فصل متوالی، حاشیه‌های بازی سایپا و تراکتورسازی در تبریز، اختلاف دایی و کاشانی و جنجال‌ پیامک‌هایی مشکوک به بازیکنان پرسپولیس مهم‌ترین مسائلی بودند که در برنامه این هفته ۹۰ مطرح شدند. به گزارش ایسنا، در بخشی از برنامه مهریزی، مدیرعامل اسبق باشگاه استیل‌آذین به صورت تلفنی میهمان برنامه شد و درباره مسائل مدیریتی باشگاه در زمان مسوولیت خود توضیح داد.

وی اظهار کرد: زمانی که من به تیم آمدم گفته می‌شد ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. در حالی که اسناد مالی خلاف این امر را ثابت می‌کردند. از بازیکنان و کادر فنی آن زمان بپرسید تا زمانی که من به باشگاه رفتم چطور پول گرفته بودند، ضمنا خوشحال می‌شوم هدایتی پاسخ حرف‌های مرا بدهد؛ ولی مطمئن باشید او جواب نخواهد داد و فقط ممکن است بگوید برای من متاسف است! وی ادامه داد: در آن زمان به من گفتند بیایم تا پول بازیکنان را بدهم؛ من هم این را به بازیکنان گفتم. علی کریمی ‌هم به این دلیل پولش را بخشید که می‌دانست بیشتر از آنچه گرفته به او نمی‌دهند. بیش از ۱۰ بازیکن قراردادی چند صد میلیونی بسته‌اند، ولی باشگاه بیش از ۳۵۰ میلیون تومان به آنها نمی‌دهد و آنها هم نمی‌توانند شکایت کنند. مهریزی تصریح کرد: حسین هدایتی بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای باشگاه هزینه کرده است. هر کس چنین هزینه‌ای می‌کند، قصد دارد به نتیجه‌ای برسد. باید از هدایتی پرسید هدفش از هزینه کردن این پول در فوتبال چیست و می‌خواهد به چه چیزی دست پیدا کند. من این حرف‌ها را به علی سعیدلو هم زدم؛ ولی وی بدون هیچ بررسی‌ از هدایتی حمایت کرد.

در ادامه برنامه مجری برنامه با انتقاد از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به ادعای وی تصاویر شکسته شدن ۱۱ هزار صندلی توسط تماشاگران تبریزی را به برنامه ۹۰ ارسال نکرده بود، گفت: تصاویر کنفرانس خبری دیدار سایپا و تراکتورسازی نیز از کیفیت لازم برخوردار نبوده است و برنامه ۹۰ فیلم کنفرانس را از طریق باشگاه سایپا دریافت کرده است.