وداع اوجاقی با دنیای قهرمانی
پرافتخارترین ووشوکار ایران روز گذشته به‌صورت رسمی از دنیای قهرمانی و تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

حسین اوجاقی سرگروه تیم ملی ووشو ایران که بعد از رقابت‌های جام جهانی 2010 چین به دلیل بالارفتن سن و طبق قوانین فدراسیون جهانی دیگر نمی‌توانست در مسابقات جهانی و آسیایی حضور داشته باشد روز پنجشنبه بصورت رسمی و در حضور مسوولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون ووشو از دنیای قهرمانی و تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

چین خواستار اردوهای بیشتر با ایران شد
گائو شیائو جون، رییس انجمن ووشو چین از علی‌نژاد، رییس فدراسیون ایران خواست تا تیم‌های ملی دو کشور اردوهای بیشتری را با هم داشته باشند.وی که از نامزدهای دبیرکل فدراسیون جهانی است در دیداری با مهدی علی‌نژاد در حاشیه سومین دوره جام پارس به میزبانی کیش، ایران را یکی از قطب های اصلی ووشو جهان دانست و به مدیریت موفق فدراسیون اشاره کرد. همچنین گائو از علی نژاد خواست تا اردوهای مشترک ایران و چین بیشتر شده و اعلام کرد که هر کمکی برای حضور مربیان چینی به ایران یا اعزام مربیان ایرانی به چین لازم باشد، انجام خواهد داد.

شکست ذوب‌آهن و ادامه صدرنشینی پتروشیمی
هفته ۱۷ لیگ برتر بسکتبال با شکست ذوب آهن و صدرنشینی پتروشیمی بندرامام پیگیری شد. ذوب‌‌آهن در ادامه شکست‌هایش در رقابت‌های غرب آسیا این بار در لیگ برتر مقابل تیم حفاری ملی اهواز متحمل باخت شد. پتروشیمی بندر امام نیز با شکست بانک سامان صدرنشین ماند.

مربی حدادی هفته آینده ایران را ترک می‌کند
مربی روس رکورددار پرتاب دیسک آسیا هفته آینده در پی عدم اجرای برنامه‌های تدارکاتی ایران را ترک می‌کند. وی پس از مدت‌ها کش و قوس برای اعزام احسان حدادی به اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی بالاخره این فرصت هم از دست رفت تا بوخنسوف روس به این نتیجه برسد که دیگر باید ایران را ترک کند؛ چرا که احتمال تکرار این بی برنامه‌گی در آینده نیز هست و این در حالی است که همگان از وی انتظار دارند که حدادی در المپیک لندن مدال آور باشد.