امشب بازی دوستانه ایران – روسیه

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی امشب و از ساعت ۱۹:۳۰ در دیداری دوستانه به مصاف روسیه می‌رود که هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده است. سپاهان بهترین تیم ایرانی در آسیا

تیم فوتبال سپاهان در جدیدترین رده‌بندی برترین تیم‌های آسیا در دهه اخیر در رده هشتم ایستاد.

این رده‌بندی نسبت به آخرین رده‌بندی سال گذشته میلادی تفاوت چندانی نداشته و در آن، تنها تیم‌ها امتیازات‌شان افزایش پیدا کرده است.

الهلال عربستان با ۸۱۰ امتیاز کماکان بهترین تیم آسیا است و پس از آن پاختاکور ازبکستان با ۷۹۵ و الاتحاد عربستان با ۷۷۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

بحث انحلال استیل آذین دروغ است

مالک باشگاه استیل‌آذین شایعات پیرامون تیم فوتبال لیگ برتری خود را رد کرد.

حسین هدایتی که پس از شکست تیم استیل‌آذین برابر تیم فوتبال استقلال تهران از عملکرد شاگردان خود دفاع کرد، گفت: شایعات مربوط به انحلال

تیم فوتبال استیل‌آذین در پایان فصل جاری لیگ برتر

کذب است و ما با قدرت به کار خودمان در فوتبال ادامه خواهیم داد.

راه‌‌آهن تا پایان سال خصوصی می‌شود

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری باشگاه راه‌‌آ‌هن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

اسماعیل غلامی درباره صحت و سقم واگذاری باشگاه فوتبال راه‌آهن گفت: آماده‌سازی و ارزش‌گذاری این باشگاه در مراحل نهایی قرار دارد تا در صورت امکان تا پایان سال جاری واگذاری آن انجام گیرد.

روانخواه دوباره زیر تیغ جراحی

مصدومیت روانخواه از ناحیه رباط صلیبی جدی است. امید روانخواه‌، هافبک بدشانس استقلال دوباره از ناحیه رباط صلیبی دچار یک مصدومیت جدی شده است.

عکس‌هایی که از زانوی این بازیکن گرفته شد، نشان می‌دهد که آسیب‌دیدگی رباط صلیبی پای راست روانخواه جدی است. او در سه ساله اخیر دو بار رباط‌های صلیبی پای راست و چپ خود را عمل کرده است.