هشدار وکیل علی حسینی به مسوولان فدراسیون

سلمان حاج نوری وکیل وزنه بردار سنگین وزن کشورمان که به دلیل مثبت اعلام شدن دوپینگش مادام‌العمر محروم شد، گفت: در صورتی که شنبه مدارک لازم برای مختومه نشدن پرونده این وزنه بردار جوان کشورمان به دستم نرسد بر علیه فدراسیون اقدام قضایی و حقوقی خواهم کرد. شرایط ماندنم در تیم ملی شنا مهیا نبود

علیرضا رضایی دارنده عنوان چهارمی‌شنای بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: گاه خداحافظی بیشتر از ماندن به ورزش کمک می‌کند و شرایط برای ماندنم در تیم ملی مهیا نبود. برای رسیدن به موفقیت در هر رشته نیاز به امکانات و شرایط مناسب است و یک ورزشکار به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

احتمال حذف از انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری

علی مرادی دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا از احتمال حذف ایران در انتخابات آتی این کنفدراسیون خبر داد و گفت: فدراسیون وزنه برداری ایران به همراه چند فدراسیون ضعیف آسیا مانند افغانستان هنوز حق عضویت سالانه خود را به کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا پرداخت نکرده‌اند که این امر می‌تواند به حذف آنان در انتخابات این کنفدراسیون منجر شود.

پیست توچال جوابگوی نیاز اسکی‌بازان نیست

مرجان کلهر ملی‌پوش زن اسکی ایران گفت: در بازی‌های آسیایی زمستانی ۲۰۱۱ تنها ماده مارپیچ سرعت برگزار می‌شود و پیست توچال پاسخگوی ما برای حضور در بازی‌های آسیایی نیست.

ایران میزبان مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی

نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: با تصمیم فدراسیون تیراندازی رقابت‌های جایزه بزرگ تیراندازی سال آینده با حضور تیراندازان مطرح جهانی به میزبانی ایران و در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار می‌شود.

برگزاری جام جهانی تکواندو به شیوه جدید

فدراسیون جهانی تکواندو از این پس جام جهانی را به شیوه‌ای متفاوت با سال‌های گذشته برگزار خواهد کرد. بیستمین دوره این رقابت‌ها در پنج وزن، در سه راند و در مجموع ۱۹ دقیقه برگزار می‌شود و تیم‌ها به قید قرعه لباس قرمز یا آبی را برتن خواهند کرد.

آغاز رقابت‌های رالی داکار در آرژانتین

در سی و دومین دوره رقابت‌های رالی داکار که از دیروز در شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین آغاز شد ، بیش از چهارصد شرکت کننده در سه بخش اتومبیلرانی، کامیون‌رانی و موتور سواری در مسافتی نه هزار و پانصد کیلومتری به رقابت می‌پردازند.