ایران، استرالیا، ژاپن و کره‌ مدعیان قهرمانی

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: ژاپن و کره‌جنوبی مدعی همیشگی هستند، اما فکر می‌کنم در این دوره استرالیا و ایران هم دیگر مدعیان قهرمانی در آسیا هستند. قبلا به عنایت هشدار داده بودم

محسن ترکی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: سال قبل در مورد جام ملت‌ها به عنایت هشدار دادم، ولی این دور‌اندیشی از سوی ایشان صورت نگرفت تا امروز نماینده‌ای در داوری در جام ملت‌ها نداشته باشیم.

احضار مرفاوی به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احضارصمدمرفاوی سرمربی و دو بازیکن مس کرمان و مدیر عامل چهار باشگاه لیگ برتر طی هفته جاری خبر داد.مرفاوی به دلیل اتفاقات دیدار این تیم مقابل ذوب آهن به این کمیته فراخوانده شده است.

برای تیم ملی کمی‌ نگرانم

علی پروین درباره شرایط تیم ملی و قرار نگرفتن این تیم در جمع مدعیان جام ملت‌های آسیا گفت: «نباید این حرف‌ها برای ما خیلی مهم و بزرگ جلوه داده شود. با توجه به نمایشی که از تیم ملی مقابل قطر دیدم کمی ‌برای این تیم و نحوه عملکردش در جام ملت‌های آسیا نگرانم، اما معتقدم همیشه ما ایرانی‌ها می‌توانیم در زمین مسابقه کارهای بزرگی انجام دهیم و خودمان را ثابت کنیم.

هوارد وب نشان شوالیه می‌گیرد

هوارد وب، داور انگلیسی به دلیل عملکرد در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا در لیست افتخارات سال جدید قرار داده شده و او MBE خواهد شد که به معنای عضو عالیرتبه امپراتوری بریتانیا است.

تکلیف بازوبند کاپیتانی پرسپولیس روشن شد

بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به احتمال زیاد از آن وحید هاشمیان می‌شود. بازیکن با تجربه فوتبال ایران که ۱۱ سال در سطح اول آلمان بازی کرده، بی‌شک حالا کاندید اول این بازوبند خواهد بود، بازوبندی که چندی پیش شیث رضایی آن را روی مچ دستش بسته بود.

جریمه مالی در انتظار‌هافبک استقلال

مجتبی جباری ‌هافبک مصدوم استقلال که یکی از بازیکنان غیرقابل پیش‌بینی فوتبال ایران محسوب می‌شود، هنوز خودش را به تیم معرفی نکرده و همین موضوع باعث عصبانیت استقلالی‌ها شده است.گفته می‌شود باشگاه استقلال برای وی جریمه مالی درنظر خواهد گرفت.