حدادی: حاضرم مربی‌ام را «کول» کنم تا تمرینم دهد

گروه ورزش - قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا با تشریح برنامه‌های خود برای کسب سهمیه المپیک و ادامه کار با «کیم» گفت: هرچند مربی‌ام پیر است، اما حاضرم وی را «کول» کنم تا به من تمرین دهد! احسان حدادی گفت: من به نوعی با شکستن رکورد بازی‌های آسیایی گوانگجو به رکورد ورودی المپیک رسیدم. رکورد ورودی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن ۶۴ متر و ۵۰ سانتی متر است که من به این رکورد رسیده‌ام.

وی با بیان اینکه مطمئنا با شرایط فعلی می‌توانم به راحتی در مسابقات آینده این رکورد را تکرار کنم، افزود: مگر می‌شود که سهمیه المپیک نگیرم. من برای موفقیت در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ام.

دارنده مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی گوانگجو خاطرنشان کرد: منتظر دریافت رسمی‌دعوت‌نامه کمپ آفریقا و بازگشت مربی‌ام از مرخصی هستم. طبق برنامه مدت یک ماه در این کمپ آفریقایی تمرین می‌کنم. برنامه تمریناتم را تا اردیبهشت ماه پیگیری می‌کنم و بعد از آن در رقابت‌های جایزه بزرگ اروپا شرکت خواهم کرد.

وی در مورد ادامه کار با مربی خارجی‌اش، گفت: من از «کیم» راضی هستم هرچند وی پیر شده، اما در حال حاضر بهترین گزینه من برای مربیگری است. در شرایط فعلی به راحتی نمی‌توان یک مربی درجه یک پرتابی پیدا کرد.

حدادی در خصوص اظهارات کریمی ‌رییس این فدراسیون و احتمال جدایی‌اش از این مجموعه تصریح کرد: با وجود اینکه فدراسیون دو و میدانی در یک سال گذشته بحران‌های مالی زیادی را پشت سرگذاشته است، اما عملکرد خوبی را در بازی‌های آسیایی داشت. معتقدم رفتن مصطفی کریمی ‌در این موقعیت به هیچ عنوان درست نیست.