معاون سازمان تربیت‌بدنی از بررسی عملکرد چهار فدراسیون بوکس، شنا، دوومیدانی و کاراته توسط این سازمان در هفته جاری خبر داد. حمید سجادی در گفت‌وگو با مهر ضمن اعلام این خبر افزود: سازمان تربیت بدنی که از ابتدای هفته گذشته کار ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی حاضر در بازی‌های آسیایی گوانگجو را در نشست‌های تخصصی و در کمیته کارشناسی سازمان آغاز کرده است، طی هفته جاری عملکرد چهار فدراسیون، بوکس، شنا، دوومیدانی و کاراته را بررسی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تحلیل‌های سازمان و کمیته کارشناسی در خصوص این چهار فدراسیون نهایی شده است و در نظر داریم در نشست با روسای این فدراسیون‌ها عملکرد آنها را ارزیابی و در خصوص آینده این فدراسیون‌ها تصمیم‌گیری کنیم. سجادی خاطرنشان کرد: تغییر مدیریت فدراسیون، تقویت ساختار فدراسیون‌ها، تغییر کادر فنی و تثبیت و حمایت از روسای فدراسیون‌های ورزشی از جمله تصمیماتی است که در این نشست‌های کارشناسی اتخاذ خواهد شد.

سازمان تربیت بدنی تاکنون عملکرد فدراسیون‌های جودو، ژیمناستیک، تکواندو و ووشو را ارزیابی کرده که این نشست‌ها به تغییر رییس فدراسیون ژیمناستیک انجامیده است و گفته می‌شود موج تغییرات در فدراسیون‌هایی که ورزشکاران‌شان در بازی‌های آسیایی عملکرد ضعیف و ناموفقی داشته‌اند، ادامه خواهد داشت.

نشست‌های کارشناسی سازمان تربیت‌بدنی با حضور علی سعیدلو، حمید سجادی، بهرام افشارزاده، علی رغبتی، محمدرضا صنیعی و مرضیه اکبرآبادی برگزار می‌شود.