سخت است دوباره توپ طلا را ببرم

لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا گفت:خیلی سخت است که بار دیگر توپ طلا را کسب کنم، چون امسال رقابت من با دو بازیکن اسپانیایی ژاوی ارناندس و آندرس اینیستا، هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا است. حمایت از داوران

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: متاسفانه برای داوران شرایط مطلوبی را فراهم نکرده‌ایم. فشار بازی‌ها تماما برروی دوش داوران است، در حالی که آنها از نظر مسائل مالی تامین نیستند. وقتی فوتبال حرفه‌ای می‌شود مسائل مالی داوران اعم از بیمه، آموزش و ایاب و ذهاب هم باید حرفه‌ای باشد.

پارک‌جی‌سونگ مرد سال فوتبال کره‌جنوبی شد

بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد به عنوان مرد سال کره‌جنوبی برگزیده شد. در مراسمی ‌که توسط فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی ترتیب یافت،‌ پارک جی‌‌سونگ در روزهای واپسین سال ۲۰۱۰ این افتخار را کسب کرد.

رونالدینیو تا آخر فصل در میلان می‌ماند

رونالدینیو که پیش‌تر عنوان شده بود در فصل نقل و انتقالات زمستانی به گرمیوی برزیل خواهد پیوست، تا آخر این فصل از رقابت‌ها در میلان می‌ماند.

مصدومیت شدید بهترین بازیکن فوتسال آسیا

محمد طاهری بازیکن تیم فوتسال فولاد ماهان و بهترین بازیکن آسیا گفت: در بازی روز پنج‌شنبه به شدت مصدوم شدم و هنوز مشخص نیست که می‌توانم تیمم را در بازی هفته آینده همراهی کنم.

کمک ایران به قطر برای برگزاری جام جهانی

رییس سازمان تربیت بدنی به دعوت رسمی‌امیر قطر بامداد دیروز عازم دوحه پایتخت این کشور شد. محور گفت‌وگوهای علی سعیدلو و امیر قطر پیرامون مسائل کلان ورزش در آسیا و بین ۲ کشور خواهد بود، ضمن اینکه جمهوری اسلامی‌ایران قرار است در زمینه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر کمک کند.

به موفقیت تیم ملی امیدوار نیستم

نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: تیم ملی اصلی ما به تیم دوم کویت ۲ بر صفر باخت؛ پس ما نمی‌توانیم با این روند احساسی حرف بزنیم. بازی اول ما در جام ملت‌های آسیا با عراق، بازی دوم کره‌شمالی و بازی سوم با امارات است. من احساس می‌کنم در خوشبینانه‌ترین حالت هم نباید امیدوار به پیروزی تیم ملی بود.