سایه سیاست بر ال کلاسیکو

دیدار تیم‌های بارسا و رئال مادرید به خاطر همزمانی با انتخابات منطقه کاتالونیا یک روز به تاخیر افتاد.‌این دیدار تعیین‌کننده در ساعت هشت شب روزدوشنبه ۲۹ نوامبر در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد. عمادرضا امروز وارد تهران می‌شود

عماد محمد رضا که به دلیل نیمکت نشینی در تیم الزمالک مصر مدت‌ها است قصد جدایی از باشگاه خود را دارد امروز به تهران می‌آید تا پس از مذاکرات نهایی با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندد.

ژوزه مورینیو محروم شد

رئال مادرید می‌بایست با غیبت دو جلسه‌ای مربی پرتغالی‌اش، ژوزه مورینیو کنار بیاید.‌ این محرومیت به خاطر رفتارهای وی در دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل مورسیا در دور برگشت جام حذفی و برخوردهایش با خوسه لوئیس پاراداس رومرو، داور مسابقه بود.

یک دوپینگی در لیگ برتر فوتسال

احمد هاشمیان رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از اعلام یک نمونه دوپینگ مثبت خبر داد.

بعضی از بازیکنان در زمین راه می‌روند

فتح ا...زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: قبول دارم، تیم ما خوب کار نمی‌کند و مشکل داریم. خدا شاهد است دلم برای مظلومی‌ می‌سوزد، ‌این همه زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند اما احساس می‌کنم، تک است. بعضی از بازیکنان ما در زمین به اندازه ۲ کیلومتر هم نمی‌دوند.

زیدان رسما مشاور مدیریتی رئال شد

سران باشگاه رئال مادرید زین‌الدین زیدان را به عنوان مشاور مدیریتی تیمشان منصوب کردند.

تاتنهام فصل قبل ۲۷ میلیون یورو سود برد

فصل گذشته فوتبال انگلیس با سود مالی قابل توجهی برای تیم تاتنهام همراه بود. در فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ این باشگاه لندنی فوتبال توانست ضمن جبران کلیه هزینه‌های جاری، به سود مالی ۲۷ میلیون یورویی برسد. لندنی‌ها با ۲۳ درصد سود نسبت به فصل قبل‌تر روبه‌رو شدند.

استقلال مستحق برد نبود

امید روانخواه، هافبک تیم استقلال گفت: اگر بخواهیم به موقعیت‌های شاهین در دقایق پایانی فکر کنیم، باید بگویم که استقلال مستحق برد نبود، ولی خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم.