گروه ورزش- تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به‌رغم شایستگی فراوان درفینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مغلوب تیم سئونگنام ایلهوا کره‌جنوبی شد و از رسیدن به قهرمانی این مسابقات مهم بازماند.

بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا دیروز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران بین دو تیم ذوب‌آهن ایران و سئونگنام ایلهوا چونگمای کره‌جنوبی و با قضاوت نیشیمورای ژاپنی برگزار شد و در پایان شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه ۳بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود و به نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. این بازی در ورزشگاه ملی شهر توکیو برگزار شد و حدود ۳۵ هزارتماشاگر از آن دیدن کردند که بیش از ۲۰ هزار نفر آنها کره‌ای بودند.

در این دیدار ساشا اوگننوفسکی(۲۹)، چو بیونگ کوک (۵۳) و کیم چئول هو (۸۳) برای تیم سئونگنام کره‌جنوبی گل زدند و محمدرضا خلعتبری(۶۷) تک گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند. حسین ماهینی، علی احمدی و سینا عشوری از تیم ذوب آهن و جو جائه چول از تیم سئونگنام بازیکنان اخطاری این دیدار بودند. پیش از این تیم سپاهان اصفهان هم در سال ۲۰۰۷ به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یافته بود که با شکست ۳ بر یک برابر اوراواردز ژاپن به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافته بود.