انتصاب مسوول ارتباط با رسانه‌های سازمان تربیت بدنی

پژمان نیاکی سرپرست اداره کل روابط عمومی‌سازمان تربیت بدنی طی حکمی‌سیامک آقایاری را به عنوان مسوول ارتباط با رسانه‌های گروهی این اداره کل منصوب کرد. سیامک آقایاری دارای مدرک کارشناسی است که سابقه ۱۵ سال فعالیت رسانه‌ای، سردبیری اخبار ورزش شبکه‌های خبر و جام‌جم، نویسندگی و تهیه کنندگی برنامه‌های ورزشی را درکارنامه فعالیت حرفه ای خود به ثبت رسانیده است‌. محمود مشحون به لبنان سفر می‌کند

محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال ایران و رییس کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا برای اجلاس دو روزه در لبنان به این کشور سفر می‌کند. در این اجلاس درباره برگزاری اولین دوره رقابت‌های باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا برنامه‌ریزی می‌شود.

ایران میزبان مسابقات بدمینتون باشگاه‌های غرب آسیا

فدراسیون بدمینتون ایران پیشنهاد برگزاری مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا را به کنفدراسیون آسیا داده است که برگزاری این مسابقات تایید و اولین دوره میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

۳ ایرانی برای استرالیا کشتی گرفتند

در نوزدهمین دوره بازی‌های کشورهای مشترک المنافع که در دهلی نو برگزار می‌شود، در مسابقات کشتی، حسن شاهسون، مسعود صادق‌پور و مهرداد تراش سه ملی‌پوش ایرانی‌الاصل استرالیا در این بازی‌ها بودند.

هندبال ایران در رده پنجاه‌و‌ششم جهان

تیم هندبال ایران در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی هندبال در مجموع هر دو بخش زنان و مردان در مکان پنجاه و ششم قرار گرفت.

چهارمین برد پیاپی تیم والیبال امید ایران

در ادامه رقابت‌های بین‌المللی والیبال امارات، جام راشد تیم امید کشورمان به مصاف پاکستان رفت و در ۳ ست پیاپی مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

صعود بانوان پینگ‌پنگ باز ایران در جهان

بانوان ایران در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی پینگ پنگ صعود چشمگیری داشتند. در این رده‌بندی بانوان پینگ پنگ باز کشورمان در رده‌های بزرگسالان و امید در مجموع، ۱۲۴ پله صعود کردند.

اعزام تیم چهار نفره کاراته بانوان به گوانگجو

با موافقت شورای المپیک آسیا برای حضور بانوان کاراته‌کا در بازی‌های آسیایی، فدراسیون کاراته کشورمان اسامی چهار کاراته کا را برای حضور در این مسابقات معرفی کرد.