احمدزاده بالاخره رفت

محمد احمدزاده، سرمربی پیکان بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر مجددا از سمت خود استعفا کرد و این استعفا مورد تایید هیات مدیره باشگاه قرار گرفت. دوست دارم در بوندس‌لیگا بازی کنم

تیری هانری گفت: در تمام سال‌هایی که فعالیت ورزشی دارم، ‌علاوه بر فوتبال کشورم، امکان حضور در لیگ‌های ممتازی مثل ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و اکنون آمریکا را به دست آورده‌ام. تنها، جای لیگ آلمان خالی است که مایلم قبل از بازنشستگی به این خواسته همیشگی برسم.

از تیکی‌تاکا خوشم نمی‌آید

فرناندو ایه‌رو کاپیتان اسبق رئال مادرید و نایب رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از تاکتیک رایج در تیم ملی کشورش انتقاد کرد و گفت: هرگز از تیکی تاکا خوشم نمی‌آید!

شکایت کفاشیان از برنامه ورزش از نگاه دو

کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با انتقاد از برنامه ورزش از نگاه دو که این هفته تندترین نقدها را از سرمربی تیم ملی داشت و حتی در جایی کارشناس برنامه بیت «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست» را در مورد قطبی به کار برد، گفت: به زودی در نامه‌ای به ضرغامی رییس صداوسیما نسبت به عملکرد مجری و کارشناس این برنامه اعتراض خواهیم کرد.

بوفون در اندیشه رکورد زوف

جان لوئیجی بوفون در آستانه بازی ملی شماره ۱۰۲ است و از چزاره پراندلی توقع دارد بار دیگر به او میدان دهد. بوفون ۱۰ بازی دیگر با رکورد ۱۱۲ بازی ملی دینو زوف فاصله دارد و تلاش می‌کند رکورد این ملی‌پوش قدیمی را بشکند.

بارسلونا بهتر می‌شود

ژاوی هرناندز بازی‌ساز اول تیم فوتبال بارسلونا در واکنش به اظهارات تحریک‌آمیز خورخه والدانو نایب رییس باشگاه رئال مادرید گفت: شک ندارم که اوضاع بارسا بهتر می‌شود.

فرزند کارگر خانه ابراهیموویچ در تیم نوجوانان میلان!

زلاتان ابراهیموویچ فرزند کارگر بنای خانه‌اش را به تیم نوجوانان میلان معرفی کرد. اریک کریس‌ جانسون فرزند کارگر بنای خانه ابراهیموویچ تنها ۱۶ سال دارد که برای حضور در تیم نوجوانان میلان راهی ایتالیا خواهد شد.

اختلاف بین من و نکونام کذب است

آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به خبر ناراحتی اش از جواد نکونام پس از بازی با برزیل گفت: من و جواد شش سال است که در کنار هم در تیم ملی بازی می‌کنیم و هیچ مشکلی هم با هم نداشته‌ایم.