تبس: از فوتبالیست بودن متنفرم، دیگر پیر شده‌ام

او به فکر بازنشستگی از فوتبال است.

کارلوس تبس، کاپیتان منچسترسیتی گفته به فکر خداحافظی از فوتبال است. ملی‌پوش آرژانتینی در جریان پیروزی دو بر یک سیتی مقابل نیوکاسل دعوای شدیدی با روبرتو مانچینی، مربی تیمش داشت و گفته می‌شد حتی در رختکن آنها را از هم جدا کرده‌اند.

این مهاجم در تابستان گفته بود انگیزه‌ای برای فصل جدید ندارد. نمایش‌های او البته در این فصل عالی بوده و او در تمامی هفت دیدار سیتی در لیگ برتر بازی کرده است.

با این حال این بازیکن ۲۶ ساله حس می‌کند مانچینی بیش از حد به او متکی است و گفته نمی‌داند بدنش چقدر می‌تواند تحمل کند.

به این ترتیب، مهاجم سابق منچستریونایتد به فکر کناره‌گیری از فوتبال برای همیشه است: «این فصل خیلی بازی کردم و بدنم این موضوع را حس می‌کند. خسته‌ام. وقتی خیلی جوان بودم فوتبال را شروع کردم و همیشه بسیار مبارزه کرده‌ام و حالا اثر آن را حس می کنم.

من حالا آدم پیری هستم و باید به برخی موضوعات فکر کنم، مثلا، حالا تحملم نسبت به چند سال پیش کمتر شده است. سپس با خود فکر می‌کنم اگر زندگی من مشکلی نداشته باشد، چه اتفاقی می‌افتد اگر فوتبال را کنار بگذارم؟ وقتی درباره خداحافظی صحبت می‌کنم، منظورم کناره‌گیری از فوتبال است، نه فقط تیم ملی، اما در حال حاضر نمی‌دانم چه زمانی خداحافظی خواهم کرد؛ یک ماه بعد؟ یک سال بعد؟ شاید هم سه یا پنج سال بعد. من انگاره خداحافظی از فوتبال را در ذهنم دارم.

شاید یکی از همین روزها خداحافظی کنم. یک روز بیدار می‌شوم و می‌گویم دیگر فوتبال بس است.

پنج سال است در انگلیس بازی می‌کنم و نه کریسمس و نه روزهای آغاز سال جدید را در کنار خانواده‌ام نگذرانده‌ام. راستش را بگویم، از زندگی به عنوان فوتبالیست لذت نمی‌برم و از فوتبالیست بودن بدم می‌آید.»