رئال مادرید به دنبال خرید وین‌رونی

وین رونی پس از ماجراهایی که در رسانه‌ها از زندگی شخصی او منتشر شده ناامید شده و شاید تصمیم به جدایی از منچستریونایتد بگیرد. رئال مادرید هم به دنبال افزودن مهاجمی ‌قدرتمند به تیمش است و به دنبال این بازیکن. محرومیت «خلعتبری» از بازی با پوهانگ

محمدرضا خلعتبری به‌دلیل محرومیت نمی‌تواند ذوب‌آهن را در دیدار حساس روز چهارشنبه برابر پوهانگ کره‌جنوبی همراهی کند.

مهاجم بولتون در تمرینات پرسپولیس

زلتان‌هارسونی مهاجم ۲۳ساله و سابق بولتون انگلیس که یک سال گذشته را در دی استرادای اسلواکی بازی می‌کرد برای شرکت در تمرینات پرسپولیس وارد ایران شد.

تیم فوتبال بزرگسالان آرارات تشکیل می‎شود

سروژ ماطوسیان مسوول فوتبال باشگاه آرارات از تشکیل تیم بزرگسالان این باشگاه طی یک سال آینده خبر داد وگفت: برای این کار ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز داریم.

من عضو هیات مدیره باشگاه استیل آذین نیستم

با وجود اعلام خبر عضویت امیر رضا واعظی آشتیانی در هیات‌مدیره باشگاه استیل آذین ‏، او خود را عضو این هیات مدیره نمی‌داند.

بالاک مقدماتی یورو ۲۰۱۲ را از دست داد

بعد از آزمایشاتی که روی میشائیل بالاک، کاپیتان تیم ملی آلمان انجام شد، مشخص شد که زانوی او آسیب دیده و او بازی‌های ماه بعد تیم ملی کشورش را از دست داد و در بازی مقابل ترکیه و قزاقستان غایب است.

هر لحظه برای رفراندوم آماده‌ام

فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: با توجه به خواست هواداران هر لحظه برای رفراندوم آماده‌ام و هرگاه که لازم بود رفراندوم برگزار شود من بدون هیچ مشکلی میز مدیریت را در اختیار هیات مدیره و اعضای برگزار کننده انتخابات قرار می‌دهم.

بازجویی از مقام‌های سابق فوتبال چین

روزنامه ورزش چین روز دوشنبه نوشت: پلیس چین در حال بازجویی از «شیه یالونگ» معاون سابق فدراسیون فوتبال چین است که مظنون به رشوه‌خواری و تبانی در دیدارها است.

شکست تیم فوتبال نوجوانان مقابل کره‌جنوبی

تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین بازی تدارکاتی مقابل کره‌جنوبی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.