پایان آندو و لیگ برتر

اداره کار کشور انگلیس ویزای کار برای آندرانیک تیموریان صادر نکرد تا این بازیکن نتواند با باشگاه بلکبرن انگلیس قراردادی امضا کند. بنابراین باید کار تنها بازیکن ایرانی لیگ برتر را در انگلیس تمام شده دانست و آندو ‌باید چمدان‌های خود را ببندد و به ایران بازگردد.

مشکل آندو تعداد بازی ملی او است و اینکه او نتوانست مدرکی ارائه کند تا اداره کار انگلیس قانع شود که وی ۷۵درصد بازی‌های ملی کشورش را انجام داده است. تمام مشکل آندو به زمانی برمی‌گردد که علی دایی او را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. او در بازی با امارات و عربستان به تیم ملی دعوت نشد تا اکنون ضربه بزرگی از عدم دعوت او به تیم ملی توسط علی دایی بخورد.

آندو عنوان کرده است که در آن مقطع مصدوم بوده است و به همین دلیل به اردوی تیم ملی دعوت نشد، اما اداره کار انگلیس مدرکی را به این بازیکن ارائه داده که او در همان تاریخ با تیم ذخیره‌های فولهام مقابل ذخیره‌های آرسنال بازی کرده و حتی توانسته در آن بازی گلزنی هم بکند.

این بازی کار آندو را برای گرفتن مجوز کار خراب کرده است و او دیگر نمی‌تواند مدعی شود که مصدوم بوده است، زیرا در صورت مصدومیت نمی‌توانست برای فولهام هم بازی کند.

آندو قید حضور در لیگ برتر انگلیس را زده و به بازی با تیم‌های آسیایی و لیگ ایران باید فکر کند. او یک پیشنهاد از لیگ کره دارد و یک پیشنهاد هم از تیم‌های عربی همچنین تیم‌های استیل‌آذین، سپاهان و پرسپولیس هم خواهان این بازیکن ارزشمند هستند.

آندو ۴ فصل در لیگ انگلیس حضور داشت، اما هیچ‌گاه نتوانست در این لیگ سخت و دشوار در تیمش خودش را تثبیت کند.

ولی با این حال او عملکردی به مراتب بهتر نسبت به کریم باقری داشت که فقط ۱۸ دقیقه برای تیم چارلتون بازی کرد.