کاناوارو کاپیتان الاهلی امارات شد

«فابیو کاناوارو» به عنوان کاپیتان آینده تیم فوتبال الاهلی امارات، معرفی شد. الاهلی امارات قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۰ با فابیو کاناوارو کاپیتان تیم ملی ایتالیا قرارداد دو ساله بست و او با شروع مسابقات لیگ امارات در این باشگاه بازی خواهد کرد. درخصوص دوپینگی‌ها پنهان‌کاری نخواهیم کرد

در پی درج خبری مبنی بر مثبت بودن ۹ نمونه از ۱۳ نمونه‌ای که فدراسیون پزشکی ورزشی آنها را مشکوک به دوپینگ اعلام کرده است، فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد، پنهان کاری نخواهیم کرد و اگر همه نمونه‌ها نیز مثبت باشد، آن را اعلام خواهیم کرد.

پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال شد

با استعفای علی نظری جویباری از سرپرستی استقلال، منصور پورحیدری از سوی علی فتح‌الله‌زاده به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد.

قهرمانی مرد شماره یک تنیس جهان

رافائل نادال قهرمان تنیس اسپانیا و مرد شماره یک تنیس جهان قهرمان رقابت‌های تنیس ویمبلدون شد و با اقتدار در صدر جدول بزرگ‌ترین تنیسورهای جهان ایستاد.

پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری به استقلال

کارلوس بونت‌هافبک راست تیم ملی پاراگوئه که در جام جهانی این دوره نیز برای این تیم به میدان رفته، با مسوولان باشگاه استقلال مذاکراتی انجام داده است. وی برای پیوستن به استقلال تهران خواهان دریافت ۶۰۰ هزار دلار شده است.

تیم ملی والیبال ایران به مصاف تونس می‌رود

مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان از امروز با شرکت ۶ تیم الجزایر، ایران، تونس، قزاقستان الف، قزاقستان ب و روسیه آغاز می‌شود. تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران امروز در اولین دیدار خود به مصاف تیم تونس می‌رود.

برای اعلام اسامی منشوری‌ها عجله‌ای نداریم

مهدی تاج نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت که برای اعلام اسامی منشوری‌ها عجله‌ای نداریم و به همین دلیل می‌خواهیم پس از انجام تحقیقات نهایی نام آنها را اعلام کنیم.