یک لاک‌پشت نتیجه جام‌جهانی را پیشگویی‌کرد

ظاهرا خرافات نیزدر خلال جام جهانی رواج و گسترش یافته و عجیب ‌اینکه خیلی‌ها به ‌این نوع پیشگویی‌ها اعتقادات زیادی دارند. یک دلفین پس از آنکه هشت پای معروف آلمانی‌ها پیشگویی کرد که ژرمنها در برابر آرژانتین به پیروزی می‌رسند، تصمیم گرفت از یاران مارادونا حمایت کرده و آنها را پیروز ‌این میدان معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نظر می‌رسد برای «پل» هشت پای پیشگوی آکواریوم اوبرهازون که موفق شد نتیجه بازی انگلیس و آلمان را به درستی پیشگویی کند رقیب پیدا شده است.

این رقیب نیز که از دنیای زیر آب به جام جهانی ۲۰۱۰ سلام می‌کند، دلفینی به نام «سایکو» است. نگهدارنده‌های ‌این دلفین که در آکواریوم شهر بندری «مار دل پلاتا» زندگی می‌کند از آن خواستند که نتیجه بازی آرژانتین و آلمان را پیشگویی کند تا یک رقیب «آبزی» برای پل پیدا شود.

به ‌این ترتیب به نظر می‌رسد که بازی ‌این دو تیم به مرزهای دریایی و حتی زیردریایی کشورهایشان نیز رسیده است و نه تنها موجودات دو پا بلکه سایر مخلوقات ساکن ‌این کشورها نیز می‌خواهند شاهد پیروزی تیم محبوب خود باشند.

مسوولان‌این آکواریوم به سایکو دو توپ نشان دادند که یکی به رنگ پرچم قرمز- سیاه- طلایی تیم ملی آلمان و دیگری به رنگ پرچم آبی- سفید تیم ملی آرژانتین بود و منتظر ماندند تا‌ این دلفین یکی از آنها را برای بازی انتخاب کند.

سپس سایکو چهار متر از آب بیرون پرید و بی درنگ توپ به رنگ پرچم تیم ملی آرژانتین را برداشت و در استخر خود شروع به بازی با آن کرد. براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، به گفته حاضران،‌این اقدام دلفین نشانه‌ای خوبی برای آرژانتین در پیروزی در مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

اکنون ‌این سوال مطرح است که کدام یک از‌ این موجودات دریایی راست می‌گویند: سایکوی دلفین یا پل هشت پا!؟

بازار داغ پیشگویی حیوانات

در‌این بین لاک پشت ۷۰ ساله‌ای که در آکواریومی ‌در آرژانتین زندگی می‌کند نیز در کنار دلفین هموطن خود رقیب هشت پای آلمانی‌ها شد و پیشگویی کرد که آرژانتین در بازی با آلمان به پیروزی می‌رسد.

این لاک پشت کهن سال که با ۷۰ سال سن و ۱۰۰ کیلووزن در آکواریوم شهر مندوزا زندگی می‌کند، همراه با «سایکو» دلفین آرژانتینی دست به دست هم داده‌اند تا در مقابل هشت پای آلمانی که پیروزی ژرمن‌ها را پیشگویی کرده بود، بایستند.

فدریکو کورئا، مربی ‌این آکواریوم در‌این خصوص اظهار داشت: «آکواریوم ما نسبت به پیشگویی هشت پای آلمانی نگران شد و تصمیم گرفت که از لاک پشت سالمند که بزرگ ‌این آکواریوم است، کمک گیرد.» در‌این راستا مسوولان‌ این آکواریوم پرچم آلمان را در طرف چپ و پرچم آرژانتین را در طرف راست آکواریوم لاک پشت پیر قرار دادند.

این نمایش در حضور حداقل ۳۰ تماشاچی برگزار شد.

در‌این نمایش، لاک پشت از مسیر چپ به راست در آکواریوم خود شنا کرد و پس از عبور از پرچم آلمان دست خود را به پرچم آرژانتین زد و به‌این ترتیب پیشگویی کرد که تیم ملی آرژانتین در بازی در مقابل آلمان پیروز خواهد شد.