کاپلو برو، بازیکنانت را هم با خودت ببر

پس از شکست مفتضحانه انگلیس برابر آلمان، رسانه‌های انگلیسی به طرز شدیدی از فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی تیمشان انتقاد کردند. روزنامه‌ سان با تیتر «رویا به پایان رسید» نوشت، وقت رفتن فابیو است. فابیو برو، بازیکنانت را هم با خودت ببر. تیم منتخب جام تا پایان بازی‌های روز یکشنبه

بر اساس نظرسنجی مشترک چند سایت معتبر اروپایی تیم منتخب جام نوزدهم تا پایان بازی‌های یکشنبه اعلام شد. ژولیو سزار به عنوان دروازه‌بان؛ در خط دفاعی پیکه و دمیکلیس در عمق دفاع کونترائو از پرتغال و مایکون از برزیل بوسکتس در میانه میدان‌، دونوان از آمریکا و اینیستا از اسپانیا در جناحین خط میانی واوزیل از آلمان وظیفه تغذیه لیونل مسی و داویدویا را بر عهده دارد.

فیفا: سهمیه آفریقا کم نخواهد شد

به دنبال نتایج ضعیف چهار تیم آفریقایی حاضر در جام جهانی، شایعه‌هایی مبنی بر کاهش ظرفیت تیم‌های آفریقایی برای حضور در دوره آتی جام جهانی به گوش می‌رسید. جروم والکه، دبیرکل فیفا اعلام کرد سهمیه قاره آفریقا برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تغییری نخواهد کرد.

هاجسون و «ردنپ» گزینه‌های سرمربیگری تیم انگلیس

کاپلو که عنوان گران‌ترین مربی ملی فوتبال جهان را یدک می‌کشد، پس از باخت انگلیس مقابل آلمان حاضر به استعفا نشده است؛ اما سران اتحادیه فوتبال انگلیس با برگزاری جلسه‌ای تکلیف فابیو را مشخص می‌کنند. مطبوعات از روی هاجسون و هری ردنپ به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌های جانشینی کاپلو نام برده‌اند.

بردن انگلیس مرا کاملا تکان داد

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان گفت: این پیروزی زیبا و تماشایی مرا تکان داد و فقط می‌توانم به تیم تبریک بگویم.

آلمان را قاطعانه شکست می‌دهیم

گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتین گفت: بازی بعدی ما برابر آلمان بازی مهمی است. این تیم را قاطعانه شکست می‌دهیم و به نیمه نهایی می‌رویم. آرژانتین برای قهرمانی آمده است.

کلوزه در فاصله سه گلی رکورد رونالدو

میروسلاو کلوزه، گلزن برتر آلمانی در دیدار مقابل انگلیس توانست دوازدهمین گلش در تاریخ رقابت‌های جام جهانی را به ثمر برساند و بدین ترتیب نامش را در کنار نام پله قرار داد. کلوزه سه گل با رکورد رونالدو، برترین گلزن تاریخ رقابت‌های جام جهانی فاصله دارد.