شرط‌بندی در ورزش تیراندازی حلال است

آیت‌الله حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم افتتاحیه مجتمع تیراندازی آزادی گفت: برد و باخت و شرط‌بندی در ورزش تیراندازی در اسلام حلال است. باید به وسیله حلال‌ها، از حرام‌ها جلوگیری کنیم. باید ترتیبی داده شود که مردم به راحتی از شرط‌بندی در ورزش تیراندازی استفاده کنند. میداوودی به استقلال تهران پیوست

میلاد میداوودی صبح دیروز در باشگاه استقلال تهران حضور پیدا کرد و پس از مذاکرات نهایی با مسوولان این باشگاه، با این تیم به توافق رسید و قرارداد دو ساله ای را با آبی‌پوشان امضا کرد.

علی‌آبادی: بودجه را زودتر بدهید

محمد علی‌آبادی، رییس کمیته ملی المپیک گفت: با معاون برنامه‌ریزی و راهبردی ریاست‌جمهوری صحبت کردم که فرقی نمی‌کند پول را به کجا می‌دهید فقط هرچه سریع‌تر بودجه را پرداخت کنید.

الامارات عنایتی را نمی‌خواهد

رضا عنایتی مهاجم ایرانی الامارات که در نیم فصل دوم لیگ امارات به این تیم پیوست، برای فصل آینده باید به دنبال تیم دیگری باشد، چون باشگاه الامارات تمایلی برای تمدید قرارداد با این مهاجم ایرانی ندارد.

پیشنهاد مربیگری پرسپولیس به تارتار

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مربیگری این تیم را به مهدی تارتار داد. وی این پیشنهاد را پذیرفته و به زودی در این خصوص مذاکره می‌شود.

اولین دوره المپیک دانش‌آموزی برگزار می‌شود

اولین دوره المپیک دانش آموزی ۱۱ تیر تا ۱۸ مرداد ماه برگزار می شود. کیومرث هاشمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور ورزش دانش آموزی ضمن اعلام این خبر افزود: در اولین دوره المپیک دانش‌آموزی، ۵ هزار و ۸۱۵ نفر، دانش‌آموز دختر و ۹ هزار و ۲۳۷ نفر دانش‌آموز پسر شرکت دارند که توسط بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مربی سرپرستی می‌شوند. وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار داور به قضاوت مسابقات المپیک دانش آموزی خواهند پرداخت، یادآور شد: در کنار المپیک کشوری دانش‌آموزان، جشنواره ورزش‌های همگانی هم برگزار می‌شود که در این جشنواره نیز یک هزار و ۲۴۲ دانش‌آموز دختر و یک هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز پسر مشارکت خواهند داشت. قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور ورزش همچنین خاطرنشان کرد که افتتاحیه المپیک دانش‌آموزی دختران، ۲۴ تیر ماه در همدان و افتتاحیه المپیک دانش‌آموزی پسران، ۱۱ تیر ماه در استان مرکزی خواهد بود که رقابت‌های دختران تا ۱۷ مرداد ماه و رقابت‌های پسران تا ۱۸ مرداد ماه به طول خواهد انجامید.