«ساندرو راسل» ‌رییس باشگاه بارسلونا شد

باشگاه اسپانیایی روز یکشنبه بر روی سایت خود نوشت ساندرو راسل با ۶۰ درصد آرا جایگزین خوان لاپورتا در باشگاه بارسلونا شد. لاپورتا از سال ۲۰۰۳ ‌رییس بارسلونا بود و تنها در سال ۲۰۰۹ شش عنوان قهرمانی با تیم فوتبال این باشگاه کسب کرد. واترپلوی بانوان محکوم به فنا است

ناهید محسنی یکی از اعضای مستعفی کمیته فنی واترپلو با بیان اینکه آیت‌الهی، سرپرست فدراسیون شنا؛ کمترین توجهی به رشته واترپلوی بانوان نمی‌کند، گفت: این رشته در ایران محکوم به نابودی است.

قلعه‌نویی قراردادش را با سپاهان ثبت کرد

امیر قلعه‌نویی پس از کش و قوس‌های فراوان پیش از ظهر دیروز قرارداد خود را با سپاهان در هیات فوتبال اصفهان به ثبت رساند. قرارداد امیر قلعه‌نویی با سپاهان یک ساله است.

اعزام تیم ملی سرعت به کاپ آسیایی مالزی

علی زنگی‌آبادی، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری از اعزام تیم‌های ملی سرعت ایران در دوره سنی بزرگسالان و جوانان به کاپ آسیایی مالزی خبر داد.

جدایی نامجو مطلق از استقلال

شنیده‌ها حاکی از این است که مجید نامجو مطلق قصد ادامه همکاری با باشگاه استقلال را ندارد و به مدیران این تیم اعلام کرده است که می‌خواهد به عنوان نفر اول در تیم دیگری شروع به فعالیت کند.

تراکتورسازی در آستانه تغییر و تحولات مدیریتی

باشگاه تراکتورسازی تبریز در آستانه تغییر و تحولات مدیریتی قرار دارد. وضعیت مالی مبهم باشگاه تراکتورسازی سبب شده استانداری آذربایجان شرقی از ناصر شفق بخواهد وضعیت مالی خود را روشن کند و در صورتی که توان مالی اداره باشگاه را ندارد، باشگاه را به استان واگذار کند.

یاوری سرمربی صبای قم شد

محمود یاوری به عنوان سرمربی جدید تیم صبای قم انتخاب شد. یاوری که فصل گذشته موفق شد تا شاهین بوشهر را در لیگ برتر حفظ کند، قرارداد خود را با تیم بوشهری تمدید نکرد و اکنون هدایت صبا را بر عهده گرفته است.

بوستون در آستانه هفدهمین قهرمانی

بازی پنجم فینال لیگ بسکتبال NBA بامداد دیروز برگزار شد که در آن تیم بوستون با برتری برابر لیکرز سومین پیروزی خود را جشن گرفت و در آستانه قهرمانی لیگ NBA قرار گرفت.