دومین جام سال با اقتدار

نمایش کامل مردان لوئیس فان خال جای هیچ حرفی باقی نگذاشت. بایرن دومین جام امسال را با اقتدار تمام و با له کردن حریفی به دست آورد که همه انتظار مقاومت بیشتری از آن داشتند، اما اگر خوش‌شانس نبود در همان نیمه اول دروازه وردربرمن به توپ بسته شده بود... جشنواره گل در فینال دی اف بی پوکال را آرین روبن شروع کرد. او در نیمه اول روی یک ضربه پنالتی دروازه وردر را باز کرد. نیمه دوم هم با حملات بایرن آغاز شد و اولیچ در دقیقه ۵۲ با ضربه‌ای از درون محوطه جریمه فاصله را افزایش داد.

گل سوم با فرار ریبری و گل او در شرایط تک‌به‌تک با دروازه بان به دست آمد و گل چهارم هم یک شاهکار تاکتیکی و فردی بود که با ضربه شوان اشتایگر درون محوطه جریمه کامل شد. این دومین جام فصل بایرن بود که با فاصله بهترین تیم آلمان است. آنها شنبه باید ‌این نمایش را مقابل ‌اینتر تکرار کنند. تیمی که با وردر کیلومترها فاصله دارد. برمن‌ها که در طول تاریخ نبردهای سختی با بایرن داشته‌اند، امروز به هیچ وجه حریف تیم شکل گرفته و سازمان یافته بایرن نشدند.

بایرن در این بازی با ترکیب همیشگی‌اش به میدان آمد: بوت‌، لام‌، بادشتوبر‌، دمیکلیس‌، فن بوتن‌، فن بومل، شوان اشتایگر‌، روبن‌، مولر‌، ریبری و اولیچ.