علی‌آبادی: استعفایی در کار نخواهد بود

«محمد علی‌آبادی» رییس کمیته ملی المپیک گفت: هیچ صحبتی از سوی رییس‌جمهور مبنی بر استعفای من مطرح نشده و تا روزی که در کمیته ملی المپیک باشم اجازه دخالت غیرمسوولانه و غیرقانونی به هیچ فرد و گروهی را نخواهم داد و طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک نسبت به اداره این مجموعه راسا اقدام خواهم نمود. تیم بسکتبال ایران مغلوب لبنان شد

در رقابت‌های جوانان غرب آسیا، تیم ملی بسکتبال ایران مقابل لبنان متوقف شد. در دومین روز از بازی‌های جوانان غرب آسیا عصر سه‌شنبه؛ تیم ملی ایران با نتیجه ۶۷- ۷۱ مغلوب لبنان شد. تیم ایران امروز به مصاف عراق می‌رود.

هم‌گروهی تیم واترپلو ایران با استرالیا، اسپانیا و رومانی

تیم‎های استرالیا، اسپانیا و رومانی به عنوان حریفان تیم ملی واترپلو کشورمان در مسابقات جام جهانی معرفی شدند. مسابقات واترپلو جام جهانی از ۵ مردادماه آغاز می‎شود. تیم ملی کشورمان در روز نخست این رقابت‏ها به مصاف تیم میزبان می‎رود.

حضور حدادی در تیم مهرام منتفی شد

مسوولان باشگاه ممفیس گریزلیز آمریکا مخالفت رسمی ‌خود را برای بازگشت حامد حدادی به ایران جهت همراهی تیم مهرام در مسابقات قهرمانی باشگاه‎های آسیا اعلام کردند. باقی ماندن یک سال دیگر از قرارداد حدادی دلیل مخالفت آمریکایی‎ها برای صدور رضایت‌نامه بوده است، البته ظاهرا خود حامد از جزئیات دقیق قراردادی که دارد اطلاع دقیقی نداشته است.

دعوت از ۴ کاراته‌کار ایران به مسابقات رزمی‌جهان

اولین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی‌جهان از هشتم شهریور ماه سال جاری در پکن برگزار می‌شود. در این مسابقات ۶۰ کشور از پنج قاره به رقابت می‌پردازند که در همین راستا کمیته برگزاری این رقابت‌ها از سعید فرخی، ذبیح الله پورشیب، نادر جودت و محمد رضا غروبی برای حضور در این رویداد دعوت کرده است.