مس در کرمان آسیایی است!

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

گل‌ها: خلفان(۶) برای السد، ادینهو(۳۹)، سامره (۴۷)، زالترون (۸۴) برای مس

ورزشگاه باهنر کرمان،

تماشاگر۸ هزارنفر داور:‌ ویلیامز بنجامین

اخطار: دهنوی، حسین‌خانی(مس)، محمد ربیع (السد قطر)

مس: سامان صفا، فرزاد آشوبی، فیروز قربانی، میلاد فخرالدینی، مجتبی انصافی، ابوالقاسم دهنوی(۹۰روح‌الله بیگدلی)، فرهاد سالاری(۴۶ امیرحسین یوسفی)، علی سامره، مصطفی صیفی(۷۳ زالترون)، فرزاد حسین‌خانی، ادینهو

سرمربی:‌ لوکا بوناچیچ

شرح بازی: مس با کسب دومین پیروزی در کرمان نشان داد که لیگ‌ قهرمانان آسیا مسابقات خانگی ارزش خاص خود را دارند. تیم مس کرمان که در روزهای اخیر با حواشی بسیاری دست به گریبان بود از همان ابتدای بازی سعی در ارائه فوتبالی منسجم داشت و به لطف حمایت همه‌جانبه تماشاگران خود در نهایت این بازی را به سود خود خاتمه داد، البته اگر بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند، بدون شک می‌توانستند نماینده قطری را با شکستی سنگین تر روانه خانه کنند. مس که در مسابقات خانگی ۷ گل به ثمر رسانده تیم متعادلی نیست. اما آنها در مسابقه امروز هرگز تمرکز خود را از دست ندادند و این کلید موفقیت آنها در این بازی بود. مسی‌ها که در این مسابقات ۱۰ گل دریافت کرده‌اند در این بازی هم فرصت برتری را به حریف دادند. اما السد تنها یک بار به گل رسید و سپس تحت ‌تاثیر بازیکنان کرمانی قرار گرفت که با میدان‌داری و تشویق هواداران توانست با کسب به ثمر رساندن سه گل شش امتیازی شده و امیدهای خود را برای صعود زنده نگه‌ دارند. مس از ۴ مسابقه صاحب ۲ پیروزی و ۲ شکست است. آنها پله دوم و سوم جدول را با السد شریک هستند و به نظر رقیب اصلی برای صعود، تیمی جز همین حریف قطری نیست.

شرح گل:

۱ـ صفر(السد): خلفان در میان ناباوری گل اول بازی را به ثمر رساند.

۱ـ۱(مس): فرزاد آشوبی از روی نقطه کرنر توپ را سانتر کرد و سانتر او به ادینهو رسید و او با ضربه سر توپ را وارد دروازه تیم السد کرد.

۱ـ۲(مس): امیرحسین یوسفی نیز از نقطه کرنر توپ را سانتر کرد و با دفع توپ بازیکنان السد توپ به علی سامره رسید و او این توپ را تبدیل به گل دوم مسابقه کرد.

۱ـ۳(مس): پائولو زالترون بازیکن برزیلی تیم مس با نفوذ به محوطه جریمه و دریبل یک مدافع السد در شلوغی با ضربه قاطع گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

اتفاق ویژه: اعتراض تیم مس نسبت به داوری و اعلام یک پنالتی به سود السد که باعث اعتراض کادرفنی و مربیان علیه داوری بود. همچنین بازیکنان السد در دقیقه ۸۴ یک پنالتی را از دست دادند که همین مساله تاثیر زیادی در پیروزی مس داشت.

بهترین بازیکن: میلاد فخرالدینی تا نیمه اول هافبک راست بود و در تمامی بازی تاثیر گذار بود و نیمه دوم که در سمت چپ زمین به عنوان دفاع قرار گرفت سعی کرد تمام حملات تیم‌السد را خنثی کند.