شکست مس کرمان برابر الهلال در عربستان

چهارمین نماینده کشورمان در هشتمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب برابر الهلال عربستان شکست خورد تا ناکامی نمایندگان ایران در هفته دوم این رقابت‌ها تکمیل شود. در دیدار پایانی روز دوم از هفته دوم این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه به وقت تهران دو تیم الهلال عربستان و مس کرمان در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف هم رفتند که در پایان تیم الهلال موفق شد با نتیجه ۳ بر یک نماینده کشورمان را شکست دهد.

در شروع این دیدار «کریستین ویلهلمسون» در دقیقه ۴ نخستین گل الهلال را وارد دروازه مس کرد و در دقیقه ۱۴ «اوسامه هوساوی» گل دوم آبی پوشان عربستانی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۰ الهلال عربستان به دنبال خطای سامان صفا روی یاسرقحطانی صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه تیاگو را سامان صفا مهار کرد، اما در دقیقه ۸۱ یاسرالقحطانی گل سوم را به ثمر رساند.

در ثانیه‌های پایانی بازی و در وقت‌های تلف شده علی سامره موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما در نهایت نخستین شکست نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات رقم خورد.

چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هفته دوم نتوانستند به پیروزی برسند. نمایندگان کشورمان در هفته اول صاحب سه پیروزی و یک تساوی شده بودند.

بوناچیچ: الهلال را در ایران شگفت‌زده می‌کنیم

لوکا بوناچیچ گفت: «تیم من تجربه کافی این گونه مسابقات را ندارد، ولی به مرور زمان این تجربه را بدست می‌آورد».

سرمربی مس کرمان گفت: «چون دو بازیکن برزیلی تیم در بازی حضور نداشتند، عملکرد تیم رضایت‌بخش نبود. ولی ما الهلال را در ایران با شگفتی روبه‌رو می‌کنیم».

گرتز مربی الهلال نیز گفت: «ما شش - هفت شانس را از دست دایم و اگر این موقعیت‌ها را به گل تبدیل می‌کردیم،

گل‌هایمان حداقل دو برابر می‌‌شد».

گرتز بلژیکی اضافه کرد: «می‌خواهیم بازی بعد را ببریم و با گرفتن سه امتیاز دیگر وضعیت خوبی برای صعود پیدا کنیم».

کریستین ویلهلمسون خیلی زود در دقیقه سوم دروازه کرمانی‌ها را باز کرد. اوسامه هوساوی ۱۲ دقیقه بعد گل دوم را زد و بعد از آنکه بارها دروازه مس کرمان از خطر نجات پیدا کرد یاسر القحطانی در دقیقه ۸۱ گل سوم را به ثمر رساند.

الهلال در بازی اول ۳-۰ السد را برده بود و مس در دیداری پرهیجان ۴-۲ الاهلی را برده بود.

با این نتایج الهلال با ۶ امتیاز در بالای گروه D قرار گرفت و السد و مس با سه امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند. الاهلی هم بدون امتیاز در رده آخر است.