باشگاه فولاد سپاهان اصفهان از سرمربی تیم فوتبال صبای قم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. روابط عمومی باشگاه سپاهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به علت تهمت‌ها، اظهارات توهین‌آمیز و به دور از ادب و اخلاق رسول کربکندی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که پس از دیدار سپاهان - صبا بیان داشت از ایشان به کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده و تا حصول نتیجه قاطعانه پیگیر شکایت خود خواهد بود.»

استیلی پشیمان شد و به استیل آذین بازگشت

حمید استیلی مربی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: در جلسه‌ای بسیار خوب با مسوولان استیل آذین برای ادامه کار به توافق کامل رسیدیم. می‌خواستم با استعفایم دست هیات مدیره باشگاه را هم باز بگذارم، اما بعد از اینکه ۲۴ ساعت از این اتفاق گذشت پشیمان و کمی آرام شدم و فهمیدم که می‌توانستم تصمیم بهتری بگیرم.

پیشنهاد ۶۰۰ میلیونی به شیث رضایی

یکی از تیم‌های متمول لیگ برتر که مهره‌های بزرگ و گرانقیمتی را جذب کرده به شیث رضایی پیشنهاد مالی ۶۰۰ میلیونی ارائه داده است. مسوولان این لیگ برتری حتی حاضر شدند ۴۰ درصد از پیشنهاد ۶۰۰ میلیونی خود را همین حالا به شیث رضایی پرداخت کنند.

کریمی و مهدوی‌کیا بازیکنان محبوب آسیا

علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سومین و پنجمین بازیکنان محبوب سال ۲۰۰۹ انتخاب شدند. فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال فهرست نهایی نظرسنجی محبوب‌ترین بازیکنان سال ۲۰۰۹ را اعلام کرد که براساس این رده‌بندی علی کریمی با ۱۷ هزار و ۹۰۵ رای و مهدی مهدوی کیا با ۶ هزار و ۴۲۹ رای به ترتیب سومین و پنجمین بازیکنان محبوب سال انتخاب شدند. این در حالی است که این دو در نظرسنجی جهانی هم در رده‌های یازدهم و بیست و هفتم قرار گرفتند.

تاج: بیوتر را با پسرش اشتباه گرفته‌اند

نایب رییس فدراسیون فوتبال دلال بودن مربی تیم ملی را رد کرد و گفت: احتمالا بیوتر را با پسرش اشتباه گرفته‌اند. مهدی تاج گفت: دلال بودن مربی تیم ملی را قبول ندارم و این موضوع را تکذیب می‌کنم. ظاهرا پسر وی در هلند به عنوان ایجینت و مدیر برنامه فعالیت می‌کند.