داور داربی از مالزی می‌آید

داور داربی تهران که در چهاردهم بهمن برگزار خواهد شد از مالزی می‌آید و این دیدار را قضاوت می‌کند!

با توجه به اینکه شش داور برگزیده ایرانی از تاریخ ۵ بهمن ماه تا ۱۳ بهمن در کلاس‌های آموزشی داوری برگزیدگان آسیا در کوالالامپور شرکت می‌کنند، داور داربی در مالزی مشخص خواهد شد. سعید مظفری زاده، مسعود مرادی، محسن ترکی، یدالله جهانبازی، هدایت ممبینی و علیرضا فغانی شش داوری هستند که در این کلاس شرکت می‌کنند و چون داور داربی مطمئنا از میان این شش داور برتر ایران خواهد بود و آنها یک روز پیش از داربی به تهران می‌رسند، در مالزی مشخص خواهد شد که کدامشان می‌توانند داربی شصت و چهارم را قضاوت کنند.

گواردیولا بهترین مربی سال ۲۰۰۹ شد

سرمربی بارسلونا به عنوان بهترین سرمربی فوتبال باشگاهی در سال ۲۰۰۹ انتخاب شد. جوزپه گواردیولا بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا از سوی فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۰۹ میلادی انتخاب شد. قهرمانی در ۶ جام معتبر در یک سال بیشترین سهم را در این انتخاب داشته است، اما مسائل مهم‌تری چون تصمیم گیری‌های سرنوشت‌ساز و توجه خاص به تیم‌های پایه و نیرو‌های بومی علت اصلی انتخاب وی بوده است.

بوساکای سوییسی بهترین داور فوتبال دنیا شد

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) فهرست سالانه برترین داوران دنیای فوتبال را معرفی کرد. بر این اساس، ماسیمو بوساکای سوییسی به عنوان برترین داور دنیا شناخته شد. در جمع ده داور برتر دنیای فوتبال، سه داور از منطقه آمریکای لاتین وجود دارند. اسامی ۱۰ داور برتر دنیا در سال ۲۰۰۹: ۱- ماسیمو بوساکا (سوییس) ۲- روبرتو روزتی (ایتالیا) ۳- هووارد وب (انگلستان) ۴- خورخه لوئیس لاریوندا (اروگوئه) ۵- فرانک دی بلکر (بلژیک) ۶- لوییس مدینا کانتالخو (اسپانیا) ۷- مانوئل مخوتو گونسالس (اسپانیا) ۸- کارلوس لوییس چاندیا (شیلی ) ۸- ولفگانگ اشتارک (آلمان) ۱۰-اکتور والتر بالداسی (آرژانتین)

حکم سرپرستی حبیب کاشانی تمدید شد

سرانجام حکم سرپرستی حبیب کاشانی توسط رییس سازمان تربیت بدنی در باشگاه پرسپولیس تمدید شد.

‌حمید سجادی، رییس مرکز توسعه ورزش‌های قهرمانی با تایید این خبر گفت: «حکم سرپرستی کاشانی در باشگاه پرسپولیس با دستور علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی تمدید شده است.» او همچنین تاکید کرد که در حال حاضر انتخاب اعضای هیات مدیره در حال بررسی است و به زودی با تکمیل شدن افراد مدنظر سعیدلو، هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را معرفی خواهد کرد.