پیشنهاد هزار میلیون یورویی برای خرید سهام رئال مادرید

مالکان ثروتمند منچسترسیتی در فکر خرید تمام سهام رئال مادرید هستند.

به گزارش آس اسپانیا، شیخ منصور بن زاید آل نهیان مالک ثروتمند باشگاه منچسترسیتی انگلیس برای خرید باشگاه رئال مادرید با تمام دارایی‌ها و زمین‌های اطرافش پیشنهادی هزار میلیون یورویی روی میز هیات‌مدیره این باشگاه قرار داده است.

فلورنتینو پرس که یکی از ثروتمندترین مردان اسپانیا و البته اروپا است در این مورد سکوت کرده و تصمیم‌گیری را بر عهده هیات‌مدیره باشگاه و به احتمال فراوان رفراندوم سراسری میان هواداران رسمی رئال مادرید گذاشته است. اگر مردم مادرید نخواهند هیات‌مدیره طبق اساسنامه باشگاه حق فروش این باشگاه را نداشته و حتی اجازه مذاکره با خریدار را هم نخواهد داشت.

«پرویز مظلومی» امروز در مشهد

پرویز مظلومی برای عقد قرارداد با ابومسلم امروز راهی مشهد می‌شود. بعد از استعفای فرهاد کاظمی از سرمربی‌گری ابومسلم، مسوولان این باشگاه با پرویز مظلومی و خداداد عزیزی وارد مذاکره شده‌اند که در این مذاکرات توافقات نهایی با پرویز مظلومی صورت گرفته است.

این مربی برای عقد قرارداد و مذاکره با هیات‌مدیره ابومسلم به مشهد می‌رود و در صورت عدم وجود اختلاف، کار خود را شروع خواهد کرد.

پورحیدری: استقلال نیاز به یک شوک دارد

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسوولان استقلال با از دست ندادن فرصت پیش‌رو، می‌توانند با کمی پاکسازی در تیم، از بین بردن مشکلات حاشیه‌ای و ارتقای وضعیت روحی بازیکنان و مربیان، این تیم را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و ادامه رقابت‌ها در لیگ برتر آماده کنند.

منصور پورحیدری گفت‌ :بنده فکر می‌کنم این تیم مانند خیلی از تیم‌های دیگر در داخل و خارج و حتی تیم‌های اروپایی در شرایط فعلی نیاز به شوک دارد؛ حال این شوک می‌تواند از جنس تغییرات در کادرفنی نباشد. پیرامون این مساله تنها خلوت‌تر شدن نیمکت مربیان را پیشنهاد می‌کنم.

انتخاب پنالتی‌زنان انگلستان در جام‌جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان می‌گوید از هم‌اکنون پنج پنالتی زن اصلی این تیم را برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ انتخاب کرده است.

فابیو کاپلو گفت که پیش از این کسانی که قرار است در رقابت‌های جام جهانی پنالتی بزنند را انتخاب کرده اما از بازیکنی نام نبرده است. انگلیسی‌ها خاطره خوشی از ضربات پنالتی در جام‌های جهانی ندارند. این تیم در جام جهانی ۱۹۹۰، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ در ضربات پنالتی ناکام بوده است.