فرصت احتمالی دوباره برای مهدوی‌کیا

محرومیت چهار هفته‌ای پاتریک اوکس، فرصت دوباره‌ای به مهدی مهدوی‌کیا برای بازی در ترکیب اینتراخت فرانکفورت خواهد داد. بازیکن ایرانی اینتراخت که هفته‌ها است خبر جدایی او از این باشگاه آلمانی شنیده می‌شود، شاید هفته ‌آینده در ترکیب تیمش جای داشته باشد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان، اوکس، مدافع اینتراخت را پس از اخراج در رقابت‌های هفته سوم بوندسلیگا برابر کلن، با محرومیت سنگین و چهار جلسه‌ای روبه‌رو کرد. از مهدی مهدوی‌کیا به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او یاد می‌شود.

روته مولر: استقلال با این روند قهرمان می‌شود

اریش روته مولر، مربی آلمانی استقلال تهران که از روز شنبه در تمرینات این تیم حضور یافته است، با خوش‌بینی خاصی نسبت به آینده تیم آبی‌پوش حرف می‌زند و معتقد است که استقلال با ادامه این روند، قهرمان می‌شود. عضو کمیته فنی استقلال ادامه داد: در فوتبال اگر شما تمام بازی‌های خانگی را ببرید و در تمام بازی‌های خارج از خانه تساوی بگیرید معمول این است که قهرمان شوید، اما این برای استقلال کافی نیست.

تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی

تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی که از سوی نماینده مردم سمنان مطرح ‌شد با ۱۳۴ رای موافق، ۶۳ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع به تصویب رسید. وی‌گفت: در مجموع این ۴ سال حدود ۱۱۰‌میلیارد تومان تا بهمن ماه سال گذشته در اختیار سازمان قرار گرفته بود که بیشتر آن به صورت سلیقه‌ای و شخصی هزینه شده است، مثلا برای باشگاه استقلال و پرسپولیس ۸‌میلیارد تومان اختصاص یافت، در حالی که برای یک زمین فوتبال در یک روستا یک‌میلیون تومان هم هزینه نشد.