ایسنا - معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی حق پخش تلویزیونی مسابقات را حق قانونی ورزشکاران دانست و گفت: این مساله را برای رسیدن به نتیجه قطعی از کانال‌های قانونی پیگیری می‌کنیم. علی‌آبادی گفت: درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی مسابقات جزو حق و حقوق قانونی ورزشکاران محسوب می‌شود که باید پرداخت شود. البته در این زمینه هنوز به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم؛ اما اگر حل شود بسیاری از مشکلات ورزش برطرف خواهد شد. این موضوع را از کانال‌های مختلف پیگیری می‌کنیم. وی در رابطه با عدم حضور «کلمنته» در ایران و حمایت سازمان تربیت‌بدنی از مربی خاص برای هدایت تیم ملی گفت: چند وقتی است از فوتبال کنار کشیده‌ام، نظری در این زمینه ندارم و از مربی خاصی حمایت نمی‌کنم.

علی‌آبادی در رابطه با نشست‌های مشترک با فدراسیون‌های المپیکی و خواسته‌ای که از آنها دارد نیز گفت: بحث ما با آنهایی است که تاکنون سهمیه نگرفته‌اند و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری خواهیم کرد تا بتوانند در مسابقات المپیک حضور یابند. البته فدراسیون‌هایی که توانسته‌اند سهمیه‌های خود را کسب کنند، نیز پیگیری می‌کنیم که ملی‌پوشان آماده باشند و به طور دائم در تمرینات حضور یابند و در راستای آماده‌سازی، هر کمک نیاز باشد به آنها ارائه خواهیم کرد. رییس سازمان تربیت‌بدنی در پایان در رابطه با اجازه ندادن به ورود خبرنگاران و تماشاچیان زن به سالن محل برگزاری مسابقات آسیایی هندبال و محرومیتی که احتمالا نصیب ایران خواهد شد، گفت: چنین چیزی نبوده که تماشاچیان را به سالن مسابقه راه ندهند. بلکه به دلیل حضور تماشاچیان زیاد سالن از ظرفیت لازم برخوردار نبوده است. در رابطه با خبرنگاران نیز این موضوع پیگیری شد.

وی در رابطه با اقداماتی که در کمیته پایه و پرمدال در حال انجام است نیز گفت: ما به هفت فدراسیون شنا، دوومیدانی، ژیمناستیک، تیراندازی،‌ قایقرانی و دوچرخه سواری برای توسعه کمک زیادی کردیم و سعی کردیم برای احداث استخرها در استان‌ها بیشترین کمک به فدراسیون شنا ارائه شود. به فدراسیون ژیمناستیک نیز تجهیزات زیادی را ارائه کردیم. در حال حاضر هر کدام از این هفت فدراسیون در قالب برنامه از ما امکانات بخواهند در راستای توسعه آن رشته، حتما منابع مالی را ارائه می‌کنیم. چرا که می‌خواهیم هفت فدراسیون پایه و پرمدال را بارور کنیم.