خریدن باشگاه استقلال جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد

ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران تاکید کرد: با تمهیدات صورت گرفته و همکاری رییس سازمان تربیت بدنی، کمپ تمرینی تیم فوتبال استقلال تهران تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. به گزارش ایسنا، محمد سعید نفریه اظهار کرد: براساس قولی که گرفته‌ایم، موضوع مالکیت زمین در کنار پارک تفریحی ارم حل خواهد شد و از آنجا که بهبود وضعیت و شرایط این محل به هیچ عنوان با هزینه‌های جاری و دولتی قابل حل نیست، در نخستین مرحله تلاش خواهیم کرد با جذب کمک‌های مردمی‌و اسپانسر، فضایی را برای یک زمین تمرینی و همچنین رختکن مناسب، سالن‌های بدنسازی و استخر تدارک ببینیم.

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: هفته آینده نشستی را با اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا معضل نبود یک زمین تمرینی خاص را برای تیم پرطرفداری همچون استقلال حل کنیم. البته جا دارد از این فرصت استفاده کرده و از همکاری آقایان آذری، سیدی و دوستی که نسبت به اختصاص زمین جهت تمرین تیم در مجموعه‌های آزادی، شیرودی، شهید کشوری و انقلاب ما را یاری داده‌اند، تشکر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود درباره موضوع مدیریت باشگاه پیشنهادهایی از سوی مدیریت شهری تهران مطرح شده، تصریح کرد: چنین سخنانی جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد.