پشت پرده‌ حضور «داورزنی» در راس باشگاه پیکان!

ایرنا- «محمدرضا داورزنی»، رییس فدراسیون والیبال و «منوچهر منطقی»، مدیرعامل شرکت ایران خودرو با هدف بسط و گسترش هرچه بیشتر ورزش به خصوص والیبال به توافق رسیدند. پس از ارائه پیشنهاد مدیرعامل باشگاه پیکان از سوی منوچهر منطقی به داورزنی دو طرف توافق کردند تا با فراهم کردن بستر این همکاری در راستای اعتلای هرچه بیشتر ورزش گام بردارند.

بدین ترتیب مدیرعامل شرکت ایران خودرو موافقت خود را با پیشنهاد داورزنی مبنی بر حمایت همه جانبه این شرکت خودروساز از فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی فدراسیون والیبال اعلام کرد و مقرر شد پس از امضای پروتکل همکاری داورزنی مسوولیت مدیریت عاملی این باشگاه را برعهده بگیرد.

حمایت‌ مالی ایران خودرو از تیم‌های ملی والیبال ایران در تمام رده‌ها دومین مورد توافق شده است و در نهایت سرمایه‌گذاری برای حضور مقتدرانه تیم ملی بزرگسالان ایران در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال آخرین قدم مهم و حمایتی ایران خودرو خواهد بود. همچنین ایران خودرو به عنوان اسپانسر رسمی والیبال انتخاب شد. داورزنی درخصوص زمان آغاز به کارش در باشگاه پیکان گفت: پروتکل همکاری آماده و به شرکت ایران خودرو ارسال شده است تا پس از تایید منطقی مورد اجرا گذاشته شود، در این توافقنامه اصل خدمت به ورزش است و این که بتوانیم با استفاده از توانمندی‌های یکدیگر، والیبال و دیگر رشته‌های موجود در باشگاه پیکان را به بالاترین حد پیشرفت برسانیم.