بهزاد خداداد: از قرعه‌هایم پیدا بود که چه قدر خوش شانسم!

بهزاد خداداد اعتقاد دارد نوع قرعه‌های وی در پیکارهای وزن اول انتخابی المپیک در ویتنام، گویای خوش شانسی وی در مسابقات آسیایی ویتنام است!

ملی‌پوش وزن اول المپیکی ایران گفت: پس از قرعه استراحت در دور اول، حریف هنگ‌کنگی را شکست دادم و در مرحله بعد به مصاف تکواندوکای مالزی رفتم. وی اضافه کرد: این حریف در مرحله قبل، تکواندوکای اردنی که عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی دوحه را در اختیار دارد را شکست داده بود و پس از پیروزی برابر مالزی به مصاف قزاقستان به عنوان یک حریف سرسخت رفتم که وی را نیز مغلوب کردم.

در مسابقه فینال نیز در مصاف با حریف افغانستانی، موفق به پیروزی و کسب مدال طلا شدم.

خداداد با اشاره به این که تکواندوکای افغانی، حریف تایلندی دارنده مدال برنز جهان، نقره آسیا و نقره المپیک دانشجویی را مغلوب کرده بود، یادآور شد: تکواندوکای افغانستان پیشرفت کرده است و حضور این حریف در فینال و کسب سهمیه المپیک گویای این ادعا است.

وی خاطر نشان کرد: وزن اول المپیک، شلوغ‌ترین وزن مسابقاتی بود و حدود ۶ - ۲۵ تکواندوکا در این وزن به رقابت پرداختند که این موضوع نشان می‌دهد که چه قدر خوش شانسم! این جا مشخص شد که آسیا تا چه حد به روی سبک وزن سرمایه‌گزاری کرده است.

خداداد خاطر نشان کرد: اگر بخواهم در المپیک نتیجه بگیرم باید المپیکی زندگی کنم و در زندگی خود طوری برنامه‌ریزی کنم که همه چیز ختم به المپیک شود.