ایپنا- رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در دفاع از حضورش به همراه اعضای تیم ملی در کشور تایلند گفت: سفرم به تایلند همراه با تیم ملی برای آموزش آیین‌نامه انضباطی به بازیکنان به عنوان یک مقدمه به حساب می‌آمد.

مجتبی شریفی عنوان کرد: حضور اعضای کمیته انضباطی در سفرهای تیم ملی مسلما مفید خواهد بود. با توجه به اینکه بازیکنان می‌توانند درخصوص مشکلاتی که دارند صحبت کنند و سوالات خود را در خصوص تصمیم‌گیری برای آینده و نحوه قراردادها مطرح کنند. در حقیقت بازیکنان می‌توانند مسائلی که در طول فصل فرصت مطرح کردنش وجود ندارد را در سفر بیان کنند و پاسخ آن را بگیرند.

شریفی در همین رابطه گفت: حضور اعضای کمیته انضباطی در سفرهای تیم ملی موجب ارتقای سطح اطلاعات بازیکنان در رفتارهای‌شان می‌شود و قطعا تاثیر بسزایی در جهت‌دهی رفتار آنها خواهد داشت. این سفر که در این فرجه سفر نخستین انضباطی بود به عنوان مقدمه‌ای برای تفهیم آیین‌نامه انضباطی محسوب می‌شود.شریفی در رابطه با نتایج سفر به تایلند اظهار داشت: در این سفر برخی از مسائل را درخصوص رفتارها و تغییرات آیین‌نامه انضباطی نوشتم و راهکارهای لازم برای آموزش عملی را در نظر گرفتم. در کل شرایط بازیکنان و برخوردهای آنها در طول سفر بسیار عالی بود و هیچ مورد انضباطی وجود نداشت.

\