گروه ورزش- دومین دوره مسابقات ورزش‌های آبی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی از ۲۶ آبانماه و به مدت ۴ روز در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

علی جهاندیده مسوول برگزاری این مسابقات در کنفرانس مطبوعاتی که در همین خصوص برگزار شد، گفت: هدف ما از برگزاری این مسابقات ایجاد شرایط نشاط و شادابی برای نیروهای دریایی و ساکنان مناطق آزاد و همچنین سایر اقشار جامعه است. وی با ابراز رضایت از برگزاری اولین دوره این مسابقات در سال گذشته گفت: امسال نیز قصد داریم دومین دوره مسابقات را هر چه بهتر برگزار و فاصله‌ها را کمتر کنیم.

جهاندیده گفت: کشور ما نیز نزدیک به ۳۰۰۰ کیلومتر ساحل دارد و پتانسیل خوبی برای برگزاری مسابقات ورزشی دریایی در کشور ما وجود دارد. وی گفت: امسال ۴ رشته، شنا، قایقرانی، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی را برگزار می‌کنیم که جمعا ۱۳ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

جهاندیده ادامه داد: برنامه‌ای داریم که از سال‌های بعد این مسابقات به صورت منطقه‌ای برگزار شود که از کشورهای حوزه خلیج فارس نیز تیم‌هایی شرکت خواهند کرد. وی گفت: با تمامی فدراسیون‌هایی که این ورزش‌ها انجام می‌شود هماهنگی انجام شده و تمام داوران ما از داورهای بین‌المللی این رشته‌ها هستند. جهاندیده گفت: از فراکسیون ورزش مجلس نیز امیدوار رضایی از نزدیک از این مسابقات دیدن می‌کند. وی در انتها گفت: از تمامی کسانی که حاضر باشند درمناطق آزاد سرمایه‌گذاری ورزشی کنند، حمایت می‌کنیم.