فهرست تیم ملی با باقری،بدون برهانی

گروه ورزش-اسامی تیم ملی ایران برای بازی دوستانه مقابل قطر اعلام شد.

دروازه‌بانان: وحید طالب‌لو (استقلال). طالب‌لو تا این جای فصل در استقلال عملکرد خوبی داشته و به علی دایی نشان داده که به غیر از پنالتی گرفتن توانایی‌های دیگری هم دارد. سیدمهدی رحمتی (مس کرمان). او بی‌چون و چرا دروازه‌بان اول ایران خواهد بود البته فعلا محمد محمدی (پیکان). صدرنشینی تیمش دلیل اصلی برای انتخاب اوست.

مدافعان: سیدجمال حسینی (سایپا). اگرچه او در چند بازی اخیر عملکرد چندان خوبی نداشت اما همچنان از بهترین مدافعان ایران است. پیروز قربانی و پژمان منتظری (استقلال). حضور پژمان منتظری که در خط دفاع استقلال چندین اشتباه فاحش داشته در این لیست کمی عجیب است. حسین کعبی (سایپا) مجید غلام‌نژاد (پاس همدان) به مدافع ثابت لیست‌های دایی تبدیل شده و انتقادها هم نقشی در این قضیه نداشته است. ستار زارع (برق شیراز).

هافبک‌ها: احمد آل نغمه (فولاد)، کیانوش رحمتی (سایپا)، مازیار زارع و کریم باقری (پرسپولیس) کاپیتان پرسپولیس بالاخره به تیم ملی آمد و همه چشم‌انتظار عملکرد او با پیراهن این تیم هستند. احسان حاج صفی (سپاهان)، محمدرضا خلعت‌بری (ذوب آهن)، محمد نوری (صبا باتری)، مهدی کریمیان (‌برق شیراز‌).

مهاجمان: میثم بائو (ابومسلم) گل‌های او در این چند هفته علی دایی را متقاعد کرد که در این روزگار بی‌مهاجمی شانس ملی‌پوش شدن را به این مهاجم بدهد. سیدمهدی سیدصالحی (پیکان) جدا از قضیه خوب یا بد بودن در میان مهاجمان کوتاه قد، قد بلند او می‌تواند به کمک دایی بیاید. سیدجلال رافخایی (ملوان) غلامرضا رضایی (صبا باتری) و علیرضا نیکبخت واحدی (پرسپولیس) و بازگشت نیکبخت به تیم ملی خبری خوب برای هواداران پرسپولیس و تیم ملی است. البته اگر حرف و حدیث‌های دفعه پیش به وجود نیاید.

ملی‌پوشان ساعت ۴ صبح دیروز تهران را به مقصد قطر ترک کردند.