ایرنا - رییس فدراسیون کشتی کماکان ضعف ملی‌پوشان این رشته را عامل اصلی ناکامی ورزش اول ایران در المپیک پکن می‌داند. محمدرضا یزدانی‌خرم روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری در جمع خبرنگاران افزود: در مجموعه ورزش، تدین و مذهب باید اصل قرار گیرد و ورزشکاران را باید مذهبی بار بیاوریم تا موفقیت حاصل شود. وی اظهار داشت: من در والیبال خواندن قرآن و نماز اول وقت را بین ورزشکاران ترویج کردم و موفقیت این ورزش را اکنون ملاحظه می‌کنید.

یزدانی‌خرم خاطرنشان کرد: بین کشتی‌گیران نیز باید تدین و مذهبی بودن بیش از پیش مشهود باشد. از ابتدا نیز گفتم که نیاز به ۱۰ سال کار است تا ورزش اول کشور، به جایگاه خود در دنیا برسد.وی هنر مدیریت را عامل موفقیت در ورزش دانست و گفت: امروز ما از پیشکسوتانی که دارای ارزش و توانایی هستند استفاده می‌کنیم، نه کسانی که فقط حالت دکوری دارند.

وی به هیات رسیدگی کننده به عدم موفقیت کشتی در المپیک ۲۰۰۸ پکن اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون به دستور رییس‌جمهور گروهی در حال بررسی موضوع است؛ اما به نظر من نباید به دنبال پاک کردن صورت مساله باشیم، زیرا معتقدم پول، امکانات، تمرینات و تدارکات مناسبی برای کشتی انجام شده است و اگر امروز موفق نشدیم ورزشکار باید جواب بدهد.