بازگشت دایی دوست‌داشتنی!

علی دایی، سرمربی تیم ملی ایران با اعلام فهرست دعوت‌شدگان به تیم ملی مجددا در صدر اخبار قرار گرفت. دایی که با اعلام فهرست قبلی و عدم دعوت بازیکنانی چون علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا خبرساز شده بود. این بار با دعوت آنها سرو صدا به پا کرده است!

مهدی مهدوی‌کیا اولین بازیکنی بود که خبر دعوتش به تیم ملی منتشر شد. بازگشت موشک سابق به تیم ملی اگر چه او همان بازیکن چند سال پیش نباشد اما جذابیت‌های بسیاری دارد. البته اتفاق اصلی بعد از بازی پرسپولیس باید رخ می‌داد. این که آیا علی کریمی هم به فهرست سفید علی دایی باز می‌گردد یا نه، سوالی بود که خیلی از هواداران مشتاق یافتن پاسخ آن بودند. شکست ۴ بر ۳ پرسپولیس اگر چه برای هواداران این تیم تلخ بود اما دو خبر خوب را برای آنها به دنبال داشت. دعوت علی کریمی و کریم باقری به تیم ملی، کریمی با سه گل که به ثمر رساند سند حضورش در تیم ملی را امضا کرد و کریم هم دیگر احتیاجی به ثابت کردن خودش نداشت. این که کریمی به تیم ملی می‌آید یا نه، کریم باقری به خداحافظی‌اش اصرار می‌ورزد یا به عشق پیراهن تیم ملی آن را به فراموشی می‌سپارد و این که مهدوی‌کیا باز هم ستاره‌ تیم ملی خواهد بود یا نه، دیگر به علی دایی ارتباط ندارد. او با انتخاب بهترین‌ها انگ غرض‌ورزی را از خود دور کرد و نشان داد که به شایستگی سالاری اعتقاد دارد نه به نام‌سالاری.

دایی با دعوت بهترین‌ها و همچنین مصاحبه خوب و منطقی که بعد از آگاهی از نیامدن کریمی انجام داد، توانست افکار عمومی را در این مقطع حساس با خود همراه کند.