توپ توی زمین منتقدین ایران!

ایسنا - رسانه‌های منتقد فوتبال ایران، با کمی ‌تغییر جهت، اینک شانه به شانه فوتبالیست‌های دیروز و مربیان امروز با هم یک تیم فوتبال تشکیل داده‌اند.

پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از حضور اعضای تیم رسانه ورزش ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور در گزارشی به قلم «نزوی کریم» نوشت: آنهایی که هر بار و بعد از هر انتقاد به بیگانگی با فوتبال حرفه‌ای متهم می‌شدند حالا استوک‌ها را به پا کرده اند، یک قدم جلوتر آمده اند و در شمایل یک تیم حرفه‌ای به مسافرت می‌روند و در داخل و خارج کشور گوشه‌های تازه‌ای از فوتبال را لمس می‌کنند.

مصطفی لشگری، دبیر ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، که در سمت راست همین تیم بازی می‌کند، یکی از اعضای گروه است که با لباس فرم به کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده و از انگیزه‌های بازیکنانش می‌گوید: «کم نیستند آنهایی که پس از کوچکترین انتقادی رسانه‌ها را نشانه می‌روند. ادعایشان هم همان حرف همیشگی است. می‌گویند چون اهالی رسانه فوتبال بازی نکرده‌اند در سطح اظهارنظر نیستند. واکنش ما همین بود. دور هم جمع شده‌ایم تا به شکل منظم‌تری فوتبال خود را دنبال کنیم و تجارب تازه‌ای به دست آوریم. خیلی هم خوشحالیم که کار به اینجا رسیده است. ما یک تیم کامل داریم و تمرینات منظم برگزار می‌کنیم. برای بازی‌های بیشتر دوستانه به مسافرت می‌رویم و برای اولین‌بار هم به مالزی آمده ایم. حالا داریم مسافرت در کنار هم را تجربه می‌کنیم.» «رضا ترابیان»، بازیکن سابق تیم ملی که برای باشگاه‌های پرسپولیس، پاس و استاندارد لیژ بلژیک بازی کرده مربی تیم رسانه‌ها است. او هم مثل بقیه در دوران بازیگری خود زیر تیغ رسانه‌ها بود، اما تفاوتش با بقیه این است که حالا همان خبرنگاران منتقد را در دست خود گرفته است. به آنها فرمان می‌دهد و گاهی در تمرینات یا در طول مسابقه صدایش را بلندتر می‌کند و سرشان فریاد می‌کشد. «روابط پیچیده‌ای نداریم و در کنار هم تیم خوبی هستیم. هم من به آنها احترام می‌گذارم و البته هم آنها شان مربی را حفظ می‌کنند».