علی‌آبادی: موافق استعفای کاشانی نبودم و گفته‌ام به کارش ادامه دهد

گروه ورزش- رییس سازمان تربیت بدنی با بیان این مطلب که با استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موافقت نکرده است، گفت: از کاشانی خواسته‌ام به کارش دراین باشگاه ادامه دهد.

محمد علی‌آبادی دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به بحث‌هایی که درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود، گفت: سازمان تربیت بدنی در دو سال گذشته بیش از چهار و نیم میلیارد تومان به این باشگاه کمک کرده است و قرار نیست هزینه سنگین یک باشگاه را مردم بدهند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس باید برنامه‌ریزی لازم را برای درآمد زایی داشته باشد و بتواند در آمدهای خود را سامان‌دهی کند.

رییس سازمان تربیت بدنی یادآور شد که باشگاه پرسپولیس حدود یک ونیم میلیارد تومان از محل تبلیغات درآمد داشته است، ضمن اینکه کمک‌های مردمی‌ و درآمد ناشی از فروش بلیت هم داشته‌اند.

علی‌آبادی افزود: سازمان تربیت بدنی امسال ۵۰۰میلیون تومان به همراه ۲۵۰میلیون تومان برای هزینه‌های ارزی این باشگاه به مسوولان باشگاه پرسپولیس داده است.

وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس جزو اموال سازمان تربیت بدنی به شمار می‌رود گفت: هرطوری که ضرورت داشته باشد باشگاه را مدیریت می‌کنیم.

علی‌آبادی افزود: از رفتن کاشانی راضی نیستم و با استعفایش مخالفت کردم و یک جلسه هم برای این مساله داشتیم و به وی گفته‌ام که به کارش ادامه بدهد. در همین ارتباط علی سعیدلو در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بحث استعفای کاشانی در هیات مدیره پرسپولیس مطرح نشده و وی باید استعفایش را به هیات مدیره ارائه کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: وضعیت باشگاه پرسپولیس خوب است. این باشگاه در بهترین وضع به سر می‌برد. هیات مدیره در هفته گذشته دو سه جلسه تشکیل داده است.

وی هم‌چنین در مورد استعفای حبیب کاشانی نیز گفت: استعفای وی باید در هیات مدیره مطرح شود، اگر هم در هیات مدیره مطرح شود ما مخالفت می‌کنیم و کاشانی کارش را ادامه خواهد داد. وی هم‌چنین گفت: برای باشگاه پرسپولیس منابع مالی خوبی در نظر گرفته شده و این باشگاه کار خود را ادامه می‌دهد. نایب رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران نیز در این خصوص گفت: برای خاتمه دادن به اتفاقات اخیر به دیدار رییس سازمان تربیت بدنی می‌روم.

حسن بیادی اظهار داشت: هیچکس از اتفاقات اخیر پرسپولیس خوشحال نیست و مطمئن باشید برای رفع مشکلات، من و سایر اعضای هیات مدیره کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات با همفکری حل شود و کاشانی به باشگاه برگردد تا پرسپولیس در شرایط حساس مخصوصا در نقل و انتقالات دچار مشکل نشود.

بیادی ادامه داد: نمی‌دانم راه حل مناسب برای پایان دادن به این ماجرا چیست؛ اما قصد دارم اوایل هفته آینده به دفتر محمد علی‌آبادی بروم تا چاره‌ای اندیشیده و شرایط را آرام کنیم.

نایب رییس هیات مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان ساخت: دل نگرانی مردم برای ما سخت است؛ اما معتقدم که این مسائل حل خواهد شد.