رقابت‌های فوتبال انتخابی یورو ۲۰۱۲ با پیروزی تیم‌های مدعی هلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا و انگلیس ادامه یافت.

جمعه شب و از گروه اول تیم آلمان که پیش از این صعودش به یورو ۲۰۱۲ مسجل شده بود، با نتیجه ۶-۲ برابر اتریش پیروز شد. گل‌های اوزیل (دو بار) و کلوزه، پودولسکی، شورل و گوتزه باعث شد ژرمن‌ها ۲۴ امتیازی شوند. در این بازی‌ها نیز ترکیه ۲-۱ قزاقستان را شکست داد و جدال آذربایجان و بلژیک با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. در گروه B تیم روسیه با یک گل از سد مقدونیه گذشت و با ۱۶ امتیاز در صدر ایستاد. ایرلند جنوبی برابر اسلواکی صفر-صفر مساوی کرد و آندورا با سه گل به ارمنستان باخت.

در گروه C ایتالیا با تنها گل دقیقه ۱۱ آنتونیو کاسانو از سد میزبانش جزایر فارو گذشت تا با ۱۹ امتیاز صدرنشین شده و در آستانه صعود قرار بگیرد.

در این گروه صربستان ۱- صفر ایرلند شمالی را شکست داد و استونی نیز ۲-۱ برابر اسلوونی پیروز شد. در گروه D فرانسه ۲-۱ برابر آلبانی به برتری رسید. همچنین بوسنی با دو گل بر بلاروس غلبه کرد و رومانی نیز با همین نتیجه از سد لوکزامبورگ گذشت.

در گروه E هلند در ورزشگاه فیلیپس با نتیجه عجیب ۱۱- صفر تیم سن مارینو را در هم کوبید و با ۲۱ امتیاز در یک قدمی صعود قرار گرفت.

در سایر بازی‌ها نیز سوئد ۲-۱ به مجارستان باخت و فنلاند ۴-۱ از سد مولداوی گذشت.

در گروه F کرواسی ۳-۱ مالت را شکست داد و گرجستان با یک گل مغلوب لتونی شد.

در گروه G انگلیس با دو گل رونی و یک گل کاهیل تیم بلغارستان را از پیش رو برداشت و مونته نگرو نیز ۲-۱ در خانه ولز تن به شکست داد.

در گروه H پرتغال ۴- صفر قبرس را مغلوب کرد و نروژ نیز ۱- صفر برابر ایسلند به پیروزی رسید.