از هفته هجدهم لیگ برتر تا هفته بیست‌ودوم که روز گذشته به اتمام رسید، زمان آغاز ۵ مسابقه در لیگ و ۲ بازی در جام حذفی نسبت به چیزی که ابتدا اعلام شده بود تغییر کرده است. این تغییرات هم بعضا در روز مسابقات یا تنها یک روز قبل از آن اطلاع‌رسانی شده است. به این موارد توجه کنید: هفته هجدهم و تغییر ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم از ساعت ۱۷ به ۱۵:۴۵، هفته بیستم و تغییر ساعت نبرد هوادار و تراکتور از ساعت ۱۵ به ۱۴ و همچنین تغییر روز بازی مس رفسنجان و فولاد از یکشنبه به دوشنبه.

در این میان جام حذفی هم از بی‌برنامگی مورد اشاره بی‌نصیب نماند و بازی‌های دو تیم استقلال و‌ ملوان از ساعت ۱۷:۳۰ یکم اسفند به ۱۵:۳۰ همان روز و مسابقه سپاهان و پرسپولیس در چهارشنبه سوم اسفند از ساعت ۱۷ به ۱۵ تغییر کردند. در آخرین اقدام هم سازمان لیگ نبرد سه‌شنبه نساجی و استقلال را یک ساعت زودتر و دیدار هوادار و مس رفسنجان را نیم ساعت جلوتر برگزار کرد. اگر تغییر دیدار فولاد به دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را قابل پذیرش بدانیم (که البته دوستان از قبل هم از برنامه لیگ قهرمانان خبر داشتند) برای باقی موارد واقعا با هیچ توجیهی نمی‌توان تا این اندازه بی‌برنامگی را توجیه کرد.

در کمتر جایی از دنیا می‌توان این مورد را دید که ساعت‌های بازی‌ها مدام تغییر کند و این از آن عجایبی است که فقط از سازمان لیگ ما برمی‌آید. حتی مسابقات رده‌های پایین‌تر در تمامی کشورها هم این‌گونه دستخوش تغییر نمی‌شود، اما اساتید کمیته برگزاری حتی به برنامه‌های خودشان هم احترام‌ نمی‌گذارند. در این مدت تمام بهانه‌های آنها هم هماهنگی با باشگاه‌ها بوده، اما آیا قبل از اعلام ساعت بازی‌ها نمی‌شد با باشگاه‌ها این موضوع را حل کرد که این‌گونه بی‌برنامگی توی ذوق بزند؟ در فصول اخیر روزهای برگزاری مسابقات و ساعات آن بارها مورد انتقاد قرار گرفته و اوج آن هم برگزاری دربی تهران در روز وسط هفته بوده است. ولی گویا سهیل مهدی به عنوان رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، اعتقادی به برگزاری عادی و کم‌هیجان بازی‌ها ندارد و حتما باید یک نکته عجیب وجود داشته باشد!