دنیزلی به تهران آمد

گروه ورزش- دنیزلی بامداد دیروز وارد تهران شد. این مربی ترک تبار روز گذشته برای مذاکره با پرسپولیس به تهران آمد تا با انصاری‌فرد مذاکرات نهایی را انجام دهد. حتی قرار بود کنفرانس مطبوعاتی دنیزلی دیروز انجام شود. اما صحبت‌های او با مدیر عامل پرسپولیس به درازا کشید تا این کنفرانس تعطیل شود. این دو از صبح در دفتر باشگاه پرسپولیس مذاکرات را شروع کردند. آنها حتی ناهار را در یکی از رستوران‌های بالای شهر خوردند و ادامه مذاکرات را در همانجا انجام دادند. اما دنیزلی و انصاری‌فرد تا دیروز غروب به توافق نهایی نرسیدند. اولین شرط این مربی ترک‌تبار امکانات باشگاه است. او دوست دارد در تیمی کار کند که امکانات بالایی داشته باشد. انصاری‌فرد در این باره می‌گوید: «امکانات ما برای دنیزلی مشخص است باشگاه پرسپولیس تمام امکاناتش را در اختیار دنیزلی می‌گذارد. در کل سعی می‌کنیم تمام امکانات لازم را فراهم کنیم تا این مربی با خیال راحت کارش را با پرسپولیس شروع کند».

قبل از دنیزلی، گونش هم به تهران آمده بود و با انصاری‌فرد مذاکراتی را انجام داده بود. اما گونش نتوانست با پرسپولیسی‌ها به توافق نهایی برسد.

حالا مسوولان پرسپولیس قصد دارند تا این اتفاق یک بار دیگر نیافتند. آنها به هر قیمتی که است می‌خواهند دنیزلی را به پرسپولیس بیاورند. انصاری‌فرد در این باره می‌گوید: «ماجرای گونش اینبار در مورد دنیزلی تکرار نمی‌شود و قرار نیست به بن‌بست برسیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این مربی را فصل آینده روی نیمکت تیم داشته باشیم.»