جشنواره تخفیفات عیدانه نهالستان رویال نهال

رپرتاژ آگهی: این جشنواره تنها تا پایان تعطیلات نوروزی پا برجا است. فراموش نکنید که موجودی نهال ها در این طرح تخفیف عیدانه بسیار محدود است؛ پس سریع تر دست به کار شوید تا باغستانی آباد را با نصف هزینه ای که تصور کرده اید، احداث نمایید.

کارشناسان رویال نهال خود را برای این جشنواره عیدانه آماده کرده اند تا صفر تا صد باغداری مدرن را به شما آموزش دهند و تمام یافته هایی را که در طی نیم قرن تلاش و پشتکار در زمینه کاشت نهال های مختلف مثمر و غیر مثمر به دست آورده اند، به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند. الان بهترین شانس برای شما است تا از این تخفیف عیدانه رویال نهال استفاده کرده و در چند سال آینده حرف اول را در باغداری منطقه زندگی خود بزنید. 

01PhECyMr2DA

فهرست نهال های موجود در طرح فروش عیدانه رویال نهال

شاید باور نکنید؛ ولی تمام نهال هایی که در رویال نهال موجود هستند از ارقام خارجی گرفته تا نهال های بومی کشور، شامل این تخفیف عیدانه می شوند. این تخفیف عالی در کنار استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان رویال نهال یک ضرب الاجل ویژه برای ثروتمند شدن باغداران در سراسر کشور است. از آن جایی که تمام نهال های رویال نهال شامل این جشنواره عیدانه می شوند؛ پس فرقی ندارد که ساکن مناطق سردسیر باشید یا گرمسیر.

اگر برای بهره برداری از نهال های خود عجله دارید، باید زود بازده ترین نهال ها را با توجه به منطقه زندگی خود خریداری کنید. در میان فهرست نهال هایی که برای کاشت در این موقع سال مناسب است و باردهی آن از سال اول آغاز می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۸۰۰ میلیون تومان سودآوری با کاشت گردو ژنوتیپ رویال

یکی از پر بازده ترین نهال هایی که در طرح فروش عیدانه رویال نهال وجود دارد، گردو ژنوتیپ رویال است. این نهال بومی کشور ایران است و بعد از 15 سال تحقیق و آزمایش در نهالستان رویال نهال تولید و به ثبت رسیده است. از آنجایی که این نهال اصلاح شده است، باردهی فوق العاده ای دارد. گردو کاران می دانند که نهایت میزان محصولی که می توانند از باغستان خود برداشت کنند، 6 تا 7 تن در هر هکتار است؛ اما باردهی این نهال در هر هکتار به 15 تن هم می رسد.

اگر شرایط کاشت گردو را دارید، اولین گزینه ای که رویال نهال در این تخفیف عیدانه به شما پیشنهاد می دهد، گردو ژنوتیپ رویال است که تیپ های مختلفی هم دارد و در اقلیم های مختلف کشور کاشته می شود. سایر ارقام گردو نیز شامل این جشنواره عیدانه می شوند که می توانید با راهنمایی کارشناسان رویال نهال از آن ها استفاده کنید.

با کاشت نهال های بادام رویال نهال بازار را یک شبه قبضه کنید

با کاشت نهال های بادام رویال نهال بازار را یک شبه قبضه کنید

بادام یکی از تجاری ترین نهال ها در دنیا است و میوه های آن به کشورهای خارجی هم صادر می شود. از آن جایی که نهال بادام بومی کشور ایران است، تولید کنندگان بادام در کشور ما زیاد هستند، اما تعداد محدودی از آن ها موفق به صادرات محصولات خود شده اند و دلیل اصلی آن هم عدم خرید نهال های تجاری است. امروزه با وجود نهال های تجاری که بادام هایی شیرین، درشت و با درصد چربی بالا تولید می کنند، دیگر بادام های معمولی مشتری ندارد.

نهال های بادام رویال نهال کیفیت فوق العاده ای دارند و از ارقام بازارپسند هستند. در طرح تخفیف عیدانه رویال نهال می توانید مناسب ترین این نهال ها را با قیمتی کمتر از 40 هزار تومان خریداری کرده و سهم گسترده ای از بازار فروش را به محصولات خود اختصاص دهید. نهال بادام تونو، فرانیس کلون، مامایی، آذر، سهند، شکوفه و... همگی در جشنواره فروش ویژه عید رویال نهال وجود دارند.

زرد آلو بهترین نهال برای کاشت در فصل بهار است

بر خلاف تصور بسیاری از باغداران، هنوز هم برای کاشت نهال های تجاری و سودآور فرصت هست. نهالی؛ مانند زرد آلو عسگر آبادی که از جمله تجاری ترین نهال های زردآلو است باید در اوایل فصل بهار کاشته شود. کشور ایران بزرگ ترین صادر کننده این نوع زرد آلو به کشورهای همسایه است و هنوز هم پتانسیل بالایی برای کاشت و صادرات آن دارد.

عملکرد زرد آلو عسگر آباد شما را شگفت زده می کند. این رقم در هکتار 60 تا 70 تن میوه درشت و مرغوب تولید می کند که بیشترین میزان باردهی در میان نهال های زرد آلو است. 35 سال بهره برداری اقتصادی از این نهال را هم به فهرست مزایای آن بیفزایید. وجود همچنین نهالی در میان نهال های جشنواره عیدانه رویال نهال تنها به دلیل حمایت گسترده این نهالستان بزرگ و معتبر از باغداران در سرتاسر نقاط کشور است.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال

هکتار به هکتار زمین خود را با کمترین هزینه آباد کنید

با بهره مندی از جشنواره فروش ویژه عیدانه نهالستان رویال نهال می توانید با کمترین سرمایه اولیه، باغستانی آباد و نمونه احداث کنید و تمام آرزوهای خود را در زمینه تولید محصولات باکیفیت، بازار پسند و صادراتی تحقق بخشید. رویال نهال برای دورترین نقاط کشور هم نهال اقتصادی و تجاری دارد؛ کافی است در این فرصت باقی مانده از زمان جشنواره با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها استفاده کنید.

تمامی نهال های موجود در جشنواره عیدانه رویال نهال دارای لیبل هستند که یک نشان هویتی برای هر نهال محسوب می شود؛ یعنی تمام مشخصات نهال؛ مانند زمان کاشت، نحوه کاشت، نام گونه، نام تولید کننده و سال تولید در آن موجود است تا باغداران با آگاهی و اطمینان از کیفیت نهال، سرمایه خود را در این زمینه خرج کنند.

کارشناسان رویال نهال در تعطیلات عید نوروز منتظر تماس شما هستند تا شما  بتوانید در این جشنواره عیدانه فروش نهال ،شرکت کرده و نهال های زودبازده و تجاری را با قیمت های باور نکردنی خریداری کنید.

09141811520

09981811520

09301811520

09201811520

04445231520

برای خرید نهال و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.