سفر به دبی و اقامت در لوکس ترین هتل های دنیا با کمترین هزینه

رپرتاژ آگهی: در حالی که اگر قصد اقامت در یکی از هتل‌های 4 یا 5 ستاره در یکی از کشورهای اروپایی داشته باشید، باید هزاران دلار خرج کنید. با این حال تجربه یک سفر لاکچری با هزینه مقرون‌بصرفه دیگر رویایی دور از دسترس نیست. برای آشنایی با هزینه‌های لوکس‌ترین هتل‌ها در تور دبی و هزینه اقامت در آن‌ها، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تور ارران دبی و اقامت در هتل‌های چند ستاره

شهر دبی 610 هتل دارد که اکثر قریب به اتفاق آن‌ها هتل‌های 4 و 5 ستاره هستند. به گزارش بیزنس اینسایدر صنعت هتلداری این شهر به سبب عرضه بیش از اندازه خدمات، به نسبت جمعیت گردشگران شهر، تصمیم به کاهش نرخ اتاق حتی برای هتل‌های درجه یک گرفته است.

دبی مملو از هتل‌های 5 ستاره، سواحل، مراکز خرید و امکان دیدنی لوکسی است که به عنوان بزرگترین، بلندترین و لوکس‌ترین در دنیا شهرت دارند. از بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده گرفته تا بلندترین ساختمان، دومین مرکز خرید بزرگ جهان و بسیاری موارد دیگر از این دست که همگی با هدف تبدیل شهر دبی به محبوب‌ترین شهر در سال 2025 ساخته شده‌اند.

تنها 20% از هتل‌های دبی در رنج 1-3 ستاره قرار دارند در حالی که این امار برای شهر پاریس 43% است. این آمار نشان از سرمایه‌گذاری کشور امارات و مقامات شهر دبی در صنعت گردشگری این شهر دارد و فرصتی برای تجربه یک تور لاکچری دبی با کم‌ترین هزینه پیش روی شما می‌گذارد.

لیست هتل‌های لوکس و مقرون‌به‌صرفه در دبی

لیست بلندبالایی از هتل‌های لوکس در تور دبی پیش روی شما خواهد بود. ولی بهترین انتخاب برای اقامت، با هزینه مناسب و بهترین امکانات کدام است؟ با اقامت در لیست برترین هتل‌های دبی آشنا شوید و یک تور دبی ارزان و لاکچری را تجربه کنید.

DAMAC Maison Aykon City Dubai

هتل 4 ستاره داماک در 4.6 کیلومتری برج خلیفه در دبی و 5.4 کیلومتری دبی مال واقع شده است. محل اقامتی با استخر روباز و وای فای رایگان در سراسر این ملک و همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان برای مهمانان. این هتل 4 ستاره یک باشگاه کودکان و یک میز پذیرش 24 ساعته دارد. این ملک برای افراد غیرسیگاری است و در 5.5 کیلومتری فواره دبی واقع شده است.

قیمت هر شب از ۱۸۰$

Vida Dubai Marina & Yacht Club

هتل ویدا دبی مارینا و یاخت کلاب 4 ستاره در 1.4 کیلومتری از ساحل هیدن دبی واقع شده و اقامتگاهی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه ورزشی و رستوران است. این هتل 4 ستاره دارای بار، اتاق‌های تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان است. این اقامتگاه دارای خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته و صرافی برای مهمانان می‌باشد.

قیمت هر شب از ۲۲۱$

Taj Exotica Resort & Spa, The Palm, Dubai

هتل نخل تاج اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و باشگاه ورزشی است. از جمله امکانات مختلف این ملک می توان به بار، ساحل خصوصی و زمین تنیس اشاره کرد. این اقامتگاه پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان دارد.

قیمت هر شب از ۳۰۶$

The Dubai EDITION

The Dubai هتل دبی ادیشن 700 متر از فواره دبی فاصله دارد و اقامتگاهی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه ورزشی و رستوران است. این هتل 5 ستاره وای‌فای رایگان، باشگاه کودکان و خدمات اتاق دارد. از این ملک 600 متر تا مرکز شهر و کمتر از 1 کیلومتر تا دبی مال فاصله است.

قیمت هر شب از ۳۴۵$

Courtyard by Marriott World Trade Centre, Dubai

این هتل 800 متر از مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد و منظره آن رو به حیاط بای ماریوت مرکز تجارت جهانی است. این ملک حدود 3.4 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی واک، 3.8 کیلومتر تا دبی مال و 3.9 کیلومتر تا برج خلیفه فاصله دارد. این هتل نیز استخر روباز، مرکز تناسب اندام و پذیرش 24 ساعته دارد.

قیمت هر شب از ۹۱$

Hilton Dubai Palm Jumeirah

این تفرجگاه ساحلی مجلل واقع در ساحل پالم وست در پالم جمیرا است و منظره‌ای منحصر به فرد دارد. دارای 10 بار و رستوران، یک ساحل خصوصی، اسپای پیشرو، استخر با منظره اقیانوس و موارد دیگر است.

قیمت هر شب از ۲۹۱$

The St. Regis Dubai, The Palm

این هتل با دسترسی انحصاری برای مهمانان مقیم هتل، با اماکنی خیره کننده نظیر کیما بیچ دبی، یک باشگاه ساحلی زیبا و رستورانی است که پذیرای افراد بالای 21 سال است. مهمانان امکان استفاده از اماکن واقع شده در داخل ساحل پالم وست و خدمات شاتل مجلل به باشگاه ساحلی را دارند.

این هتل یک مقصد گردشگران با سبک زندگی پر جنب و جوش با انتخاب های متنوع آشپزی در ملک است. بار سنت رجیس در لابی از مهمانان با آهنگ‌های جاز پذیرایی می‌کند و کوردلیا مجموعه‌ای مجلل از غذاهای منطقه‌ای و بین‌المللی برای ارایه دارد. رستوران کنار استخر، Dip Pool Bar، با مناظر خیره‌کننده از افق دبی، مکانی ایده آل برای استراحت و لذت بردن از یک وعده غذایی سبک است.

قیمت هر شب از ۳۷۱$

رزرو تور دبی در فلای‌تودی

اگر قصد رزرو تور دبی ارزان اما باکیفیت را دارید، فلای‌تودی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد! شما می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی برای رزرو تور، خرید بلیط هواپیما، تهیه بیمه سفر، رزرو هتل، صدور ویزا و حتی خرید بلیط قطار نیز اقدام کنید!

با رزرو تور دبی فلای‌تودی شما از خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت هواپیما دبی، رزرو هتل دبی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات ویزای امارات، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری و راهنمای تور فارسی زبان بهره‌مند می‌شوید و دیگر دغدغه برنامه ریزی سفر را نخواهید داشت!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.